nedjelja, 30.04.2006.

...zdravo...

..evo da vam se opet javim..danas je nedjelja..naj..DOSADNIJI dan u tjednu...jučer nisam bila vani,bila sam u vukovaru i bilo mi je ok..mislim bilo bi mi ok bilo di samo da se maknem iz stana točnije od svoje stare koja je vjerojatno pokupila neki virus npr.bjesnoćuuu...al evo danas kad sam se vratila bijes je popustio i stvari se smiruju..inače to nije ništa novo..ona je prezahtjevna i dosta stroga,a kad je ljuta stvarno joj nema kraja...a ja ne popuštam..u biti smo iste, pa se stalllno svađamo...al ja vam kažem ona nije normalna..sad kad joj je raspoloženje bolje ne ostavlja me na miru..mislim tu me davi s nekim forama..pjesmicama..i raznim sranjima koje nemogu ni opisat......ma stvarno dosta o mojoj dargoj mamici...al ipak ja nju vooolim...hehe......što se tiče sutrašnjeg dan..stvarno neam pojma šta ću...nevjerujem da ću ić negdje,al ak vrijeme bude lijepo možda odem malo do sopota...ma stvarno je vrijeme sve upropastilooo........inače ništ danas nisam učila,al sam bar lektiru pročitala i to "superzabavnu" tragediju okovani prometaj......grrrrrrrr.......al šta ćeš lad se mora...inače u srijedu,četvrtak i petak imama nacionalne ispiteeeeeee........a nisam učila...al ustvari briga me ..ta ocjena ne ulazi u zaključnu..a uostalom briga me za školu.....šta se ljubavi tiče...sve je na istom..samo što ne razmišljam više prečesto o onom...dečku........tek sam skužila da ima par dečkiju koji su mi sweet....i da bi tu nešt pokušala ...hm...ma neznam ni sama.........sad sam bila u crkvi sa starom..i tak smo pričale...nisam srela nikog u gradu...e isse..vani totalna pustošššššš......jedva čekam da odem do zagreba da si kupim nve starke...neke lude..al još boljih ima u italiji...pa kad naljeto odem...nabavit ću si neke...e a stvarno obožavam starkeeeeeee.......iako smo ja i stepa skužile da nakon dugosatnog nošenja starki noge poprime prilično hmmmm..neugodan miris......ma bolje reći smrdeeeeeee.......bljaaaaaaaaaak..................heheheeeeeeeeeeeeeee........i tak.....to bi bilo to od mene.......puseeeeeeeeeeee svima......
by:tashhhhhhh.........
curke moje...volim vas......layout for myspace

layout for myspace


wavewavewave
PS.samo ti nikako da shvatiš konačno koliko me voliš suludo...

| 21:05 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.