srijeda, 26.04.2006.

..još jednom da kažem; LOVE SUCKS!!!!

..evo da se malo javim...nema ništa novo...ne učim-ali baš ni malo...budim se kasno, nešt pojedem, visim na netu, pa trčim u školu da ne zakasnim na matematike...hm...opet smo vježbali i ja naravno ko i uvijek sve kužim...hmmm..ostatak dana sam se došsađivala..osim pod latinskim..onda nikad nije dosadno kad imate tako dobrog profesora...HEHE....i bilo je danas jadnih trenutaka...hm....LOVE SUCKS!!!! no i tak...inače nemoram učit ništa za sutra...JUPII!!!!!! jer sam inače ispeglana u imeniku pa sam sve odgovarala i sad sam mirna...u petak ću malo kemiju morat ponovit ..al dobro neću više o školi....ugl.danas su mi svi koje sam pitala rekli da zaboravim "gospodina savršenog" koji mi je u glavi već neko vrijeme...ma kurva...a dobro ima i drugih koji mi se sviđaju..i da više neću ledati umišljene ljepotane, nego dečke koji će biti dobri prema meni...al teško je tako nešto naći...hmm... rolleyes i da ,,...stepa će me svaki put kad ga spomenem uštipnit (de zamislite) i to onak jako da mi ostane plavica..a bolesna je ona šta ćete..i usput alergična na moje cviljeneje za tim kretenom..kako ona kaze..a dobro onda....nonoheadbang ugl.drago mi je da je bar neko sretan..eto tinica je napokon doživila svoje vrijeme za ljubav..a valjda ću uskoro i ja biti te sreće..i da evo ima i nešt dobro..stara mi preko vikenda ide u rijeku...pa sam petak, subotu, nedjelju i ponedjeljak sam doma!!!jupi...valjda neći morat ič kod tate..ma uvjerit ću ja nju da sam dovoljno velika i pametna da saama ostanem..hehe....eto bar u subot neću morat doć kući u 12 ili pola 1..nego ću bit do kad mi se bude bilo...ma suuper...samo da se ne napijem previše...ma nećuu-.....ne...ne.... nut
..eto neznam šta da vam više kažem...možda napišem koju pjesmicu...inače kad sam tužna raspoložena sam za takve stvari...do sljedećeg posta...pusee...od mene....
.................ciaooooooooo............. wave
MySpace Layouts

MySpace Layouts

| 20:04 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.