prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne By: Lara dizajn

Opis bloga

O svim psima ali najviše o Rei

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

anna i peseki

luki + goldie isto o psima

dee dee o životinjama

posjeti pa vidi

moja frendica s konjima

novo otvoreno

dizajn

pričice

luna i peseki

berny

ista kao i prije

ben

životinje glazba i ona

subota, 29.12.2007.

rea

Evo ovo vam je moj pas Ime joj je Rea ali u dokumentima je zelly jer ja nisam htjela da se zove Zelly , nego sam htjela da se zove Rea kupili smo ju u Uzgajivačnici i ima sve papire. Pas je zbilja prekrasan tko god ju vidi kaže da je prelijepa, mnogi je se boje zbog njene građe ali je jako umiljata i razmažena ja ju obožavam. Kad god sam ja tužna ona sjedi uz mene ili me liže. Rođena je 17.5 a ja 18.05smijehsmijeh neki put mi je ona sve što imam dok sam bila mlađa bojala sam se mraka a mama i brat su mi morali raditi tako da bih često ostajala sama a ulica nije još imala rasvjetu. Bilo me je tako strah ali onda bi se sjetila da je rea tu i da me ona čuva. Još i dan danas kad sam ja sama ona je samnom u kući, i dok leži na podu ja staim svoju glavu na nju i tako gledamo televizuju. Istina je ono što ljudi kažu Pas je čovjekov najbolji prijatelj

,, Moj pas nemora osvojiti prvo mjesto na izložbi, jer če uvijek imati prvo mjesto u mome srcu" by: anna weber

slikiceeeee:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

- 17:33 - Komentiraj (28) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.