< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Sve i svasta

Malo slicica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i kurta!dobra slicica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ture,iva i kurta! tu je bilo ruku svuda...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Merdic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i zoka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i borna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i kurta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i jurica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i ture!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i ture...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i toni(na tonijev zahtjev)

Burek sa sirom band

Burek sa sirom band!!!!

Click here to get avatars like this!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja citam:
Jura&Zoka-Dizajn
Moja malacerek
Dukasmijeh
Tenakiss
Zokathumbup
Mikacwave
Kimzujo
Juracool
Sweet blue dreamwave
Petlicnut
Turewink
Barbarakiss
Plavi andjeo

ponedjeljak, 14.05.2007.

e neki ce past unesvjest kad saznaju da sam ja nest novo napisala(Pozz iva)!!!!!!!!! hehe... u biti ne znam zasto pisem, mozda zato sto mi je dosadno, mozda zato sto dugo nisam... neam pojma... i tak... blizi se kraj sk. godine... jedva cekam... i mi sedmasi bi na kraju naravno morali ic na ekskurziju kao sto vec generaciju prije nas ide, al mi naravno moramo bit posebni i zato se sad nezna oce se ici ili ne... a jebi ga... a ja bi da idemo... kmeeeeeeeeeeeeeeee.... ugl. nista novo nema... dosadno mi je i vruce... jucer moja sestra imala pricest i dobila je para a ja nista... headbanga bit ce meni rodednan... nista, idem ja sada mal na msn i tak... ae pozzam: sve a posebno: doru, stelu i baru...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 13:56 - Komentiraj (85) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.