< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Sve i svasta

Malo slicica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i kurta!dobra slicica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ture,iva i kurta! tu je bilo ruku svuda...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Merdic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i zoka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i borna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i kurta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i jurica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i ture!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i ture...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i toni(na tonijev zahtjev)

Burek sa sirom band

Burek sa sirom band!!!!

Click here to get avatars like this!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja citam:
Jura&Zoka-Dizajn
Moja malacerek
Dukasmijeh
Tenakiss
Zokathumbup
Mikacwave
Kimzujo
Juracool
Sweet blue dreamwave
Petlicnut
Turewink
Barbarakiss
Plavi andjeo

petak, 01.12.2006.

oj piplsi!!!

evo da se ja javim malo... ja u knjiznici, srela petlica i tak da malo nesto napisem... inace kod mene sve po starom! u skoli sve ok! ne izlazim bas u zadnje vrijeme, jer mije jako hladno, a i neda mi se...
mama mi otisla u kanadu...ja sva hepi...moja sestra se rasplakala a ja umirala od smijeha... sad sam sama po cijele dane...jadna...no! mos mislit!! jedva cekam praznike, dosta mi je skolei tako... e, kako sam se ja smijala neki dan! sto su okitili onaj bor na piji...s stiroporom i nekim limenim zvjezdama... ja se tamo kocila... u petak ce biti neki roditeljski u skoli i svi cemo morati kao nesto napraviti... ja cu izgleda plesati... joj... rofl... koje sramota...smijeh!!! inace nam je ovo polugodiste zadnje s nasom razrednicom... vraca se ona kucka!!!!!!!!!!!headbang!!!!!!!!!! removica!!!!!!!!!!!!!!!!1 dao bog da.....bang!!!!!!!!! i tako... ajd komentirajte me malo!!!!!!! no!!!!!!! ajd idem sada... kiss: ivi, turetu, kurti, dini, buji, mikcu, teuti, merdicu, hoffmanu, martinu, hrci... i svima ostalima... pusa!!!!kiss

- 14:11 - Komentiraj (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.