Zadnji pokusaj s glupim blogom!!!!

24.05.2006., srijeda

................................................................................

Neznam kaj da kazem..............
Nekuzim kak netko moze tak u depri bit! Danas je odvratan dan!
Nisam se ubila, al bi mogla.........

U ovom trenu pozdravljam:
Ficu, thanx fiko! :)
Maky i Maty :))))))))
Milicica, koji je jednostavno zakon! :D Hehe, thanx kaj ces prebit onog ko me bedira, buraz! :D XD
i naravno, Jazu koja me tjesila cijeli dan danas. Thanx Jazo! :)

Jos uvijek nemrem napisat post kakv spada, pa se strpite.....................
Sorry!
Pozzzz!
- 19:54 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Neam pojma! XD
Bolesna luđakinja, procijenite sami XD

Linkovi

Zakon blogovi, preporucujem posjet :)

Jazo :D
Guns Ena- Rocket Queen
Le Mavrica
Rola
Kruška
Tonček
Morana-Jedna od najlegendarnijih cura u skoli XD
Bedek
Zizika XD
CrueLLacH :D
Maky & Maty
Fićo
M@re
Zajebanti-fakat prejeben i presmijesan blog XD
Bloody ena
Dora-punk
Lollipop
Sunny angel - zanimljiv blog :)
Siddharta
Zizika i Rola - njihov zajednicki blog
Velik
Punk
Jura- Car iz Carigrada :D
Slavitza
Freak girl
Irenaa :D


Nekaj od mjuze.... :)

Vanilla ninja
Avril
Siddharta
Naio ssaion
Pointless
Phantom lords
Dan d
Caliban
Evanescence
Lordi
Green day
The offspring
God scard

Link od ddv-a ne radi, a neam njihov nijedan drugi site da stavim link :'( Al ok, bit ce sve u redu :)

p.s. Znam da sam mix svega i svacega, al STVARNO, al bolje bit to nego ogranicena i stalno se prepucavat :)


Neki forumi

Vanilla ninja forever
Green day best - mos si mislit XD Ovaj forum se raspada, i molim sve fanove da se registriraju i da pokusaju postati, jer fakat je zapusten.... :(

Neam bas puno foruma, pa je ovo zasad sve, kad napravim jos neke forume, il ih nađem, stavit cu link :)

Nes malo o meni....

Ja sam megy. Cudna sam i svi mi govore da nisam normalna, al to me ne smeta. Iam svoj zivot i svako misljenje o meni je dobrodoslo, bilo lose il dobro. Mrzim cijeli svijet i svoj zivot, mozda ce neki koji me ne poznaju dobro rec da je to glupost, al ima nekih stvari koje ni osobe koje me poznaju najbolje neznaju, stoga....ne zelim suvisne komentare o nekim stvarima.
Sviram klavijature, gitaru i bubnjeve. Svakako volim rukomet sto se sporta tice.
Volim:
Svirati, pjevati, pisat pjesme, rukomet, dobru mjuzu, akciju, zabavu, koncerte, horore >:), zivotinje, razgovarat s razlicitim osobama na msnu, svoje lude i dobre frendove, anu, doru i maju iz rijeke XD, svoju sestru jazu, svog psa i svoju ribu, slobodu, spavati i jos mnogo toga
Ne volim:
Licemjere, dvolicne osobe, lazi, narodnjake, sapunice na tv-u, krznenjake, zadrte osobe, svoju osnovnu skolu (fran galovic), ni profesore u njoj (pocast iznimkama), snobove (mislim na snobovske bogatase), opcenito ovaj svijet (ispricavam se ako se netko uvrijedio na to), i jos mnogo mnogo toga........

Kontakti
msn - likearatdoescheese@hotmail.com (znam da je dugacak XD)
mail - Reason_for_pain@yahoo.com (Ime bloga je po mailu, a ne mail po blogu)
mob - kaj ste fakat mislili da cu to ostavit? XD

Just can't let it....

Image hosting by Photobucket
Once upon a lifetime spirits of the dark came to kill the beauty of our world....

Image hosting by Photobucket
Sk8er girl

Image hosting by Photobucket
Ko se dan boji noći....

Image hosting by Photobucket
Just rock it on!!

Image hosting by Photobucket
Sidd rocks!!!!!!!!

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket