heroin

četvrtak, 15.12.2005.

u čemu je apsurd

Život je najveći apsurd. Prvo, niko ne zna odakle je doša, ni di će završit. Drugo, vremenski ograničen (za neke bolna spoznaja). Treće, kroz cilo to vrime ka boriš se za nešto cilj, ideju, komfor, sreću, ovisi od osobe do osobe, i onda,nikako svojon voljon,to pravo da živiš ti naprasno bude oduzeto.

Nađe se neko ko misli da je njegova volja viša i on dođe i ubije drugog čovika zato jer smatra da ima veće i više pravo.i onda bijaše zločin i kazna. to je najbolji roman ikad nešto moćnije nije nikad prije toga niti će ikad posli bit napisano. ali ideja je odlična. Nađe se neki lik, Raskoljnjikov, koji oće bit Napoleon. Al baza je šta on teži bit Napoleon iako sam po sebi ne spada u taj soj, neobičnih kako sam kaže i koji imaju veće pravo budući da su neobični. al on ide ubit načelo i uime te ideje ubija staru babu lihvarku, a svoje pravo izvodi iz toga šta je egzistencija tog drugog čovika teret svima koji su oko nje. a opet sve zato jer je slobodan i još važnije ima slobodnu volju.
u romanu to zakon funkcionira, al čak i on na kraju svati da zapravo nije ubia princip nego sebe.

al život nije roman. Nažalost deset milijardi i više puno više puta je strašniji, suroviji i gadniji. i sad se nađe u ton stvarnon životu, svakih nekoliko stotina godina jedan Raskoljnjikov koji odluči svoju slobodu ostvarit do kraja time šta ide ubijat druge uime neke više ideje (robovanje ideologiji je najveća slabost čovjekova). i to se zapravo ne događa svakih stotinu godina, nego to vidimo svaki dan oko sebe. kakav je to poredak koji daje pravo nekome da drugoga lišava tog istog prava po kojem i on sam živi i djeluje. nema tu mista ideologijama. i sad neka neko kaže da to nije apsurd. ma muka mi je od života, al nema veze! Always look on the bright side of life

nema veze s temon al je baza

CHIEF WEAPONS OF THE SPANISH INQUISITION ARE
1. fear
2. surprise
3. ruthless efficiency
4. an almost fanatical devotion to the Pope
ovo je iz Monty Pythona

- 11:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • smisao je u apsurdu

Linkovi

  • Trebalo bi ubijati prošlost sa svakim danom što se ugasi. Izbrisati je da ne boli. Lakše bi se podnosio dan što traje, ne bi se mjerio onim što više ne postoji. Ovako se miješaju utvare i život, pa nema ni čistog sjećanja ni čistog života. Dave se i osporavaju, neprestano
    Meša Selimović

    Ljudi su naša misao i slika o njima. Mi sanjamo život i svijet. A kako sačuvati svoje i tuđe snove?Drugi vide nas, mi vidimo druge i sve se otkriva, kao u šaljivoj igri sa maskama, samo što ovo nije šaljivo. Jednom se probudimo i pogledamo se zaprepašteno: što se to desilo s našim snovima?

    Meša Selimović

  • Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti. Ne idi iza mene, mogu te ne voditi. Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj.

    Albert Camus

    Povremeno se pitam je li život doista čovjekova sudina?

    S. J. Lec

    Ja ne znam ima li ovaj svijet smisao koji ga nadilazi. Ali ja znam da ne poznajem taj smisao i da mi je, zasad, nemoguće da ga poznam. Što za mene znači smisao izvan mog života?

    Albet Camus