...slike...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

Opis bloga

događaji iz mog života

Linkovi

Nikky
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 18.07.2008.

..........evo me opet........

pozzzzzzzzz svima .......hvala na komovima tek sam počela pisati pa će mi malo duže trebati da se ufuram u sve to.........ovo mi je ljeto zbilja popunjeno..........kod nas u iloku su sada nogometni turniri........prije na početku ovog mjeseca igrali su stariji.......sada odnedavno su počeli igrati mlađi uzrasti...igraju neki i iz našeg razreda ...mi sjedimo ,gledamo i smijemo se............a oni se boukajuuuuuuuuuuuuuuuu..................a mi se smijemo,smijemo,smijemo........jučer mi je otišla sestrična bila je kod mene tjedan dana suprer smo se zabavljale ali sada mi se neda opisivati......31.07. trebamo ići na maturalac.............svi željno išćekujemo taj dan............svi išćekujemo veliku zabavu na maturalcu kao i ja ........sada sam vam htjela reći da mi poželite sreću ali nemojte to još uraditi.......poželite mi sreću 31.07 ujtro u 4h jer onda krećemo....................pozzzzzzzzzzzzz i komajte me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



komentiraj (47) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.