< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Me(N)taLkA =)

This is me: )

Ime: Rea

dat. rođenja: 17.12.1993.

treniram: tennis

Volim: more,
putovanja,
prijatelje i prijateljice,
svoj mobitel,
/sestru/smijeh,
brata, (....)
tennis

Ne volim; umišljene ljude,
kelj, mahune,
poriluk,
školu,
učiti,
hvalisave osobe (...)


Top ljestvica mojih želja;

~ nova soba
~ mp3
~ pas
~ laptop (ali svoj)
~ želim osvojiti turnir
~ da idem u VINODOL na pripreme, s tatom

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





























četvrtak, 12.07.2007.

evo i ,mene napokon....

Ej, evo napokon novi post...neznam od kud da počnem .... Prvo bi zahvalila svima na komentarima ...puno vam hvala .... Samo tak nastaviteyes...haha.... Krenut ću od meni najdražeg , a to je maturalac... Na maturalac smo išli u Vodice bili smo samo 4 dana .... bilo je prekratko , al bolje išta nego ništa.... Obišli smo Split , Šibenik , Zadar , Trogir i Nacionalni park Krka . Sve je bilo ok , samo što smo obišli oko 5 do 6 crkvi , ako ne i više to mi je bilo najdosadnije headbang... Šta mene zanima šta je bilo u 17. i 18. st. u vezi sa crkvom....a neću sad o tome ....prošlo je , još bolje neću se vračati na ono što je prošlo !!! Najbolje je bilo navečer kad smo ludovali po sobama .... Bilo je dobro kad smo dečke topili u moru i kad smo igrali picigin wink, ja bi se ponovo vratila na maturalac i htijela bi da to ne prođe , a šta se može mora proč....kad smo se vratili u Bjelovar sve po starom , počela sam opet trenirat svaki dan po 2 do 3 sata i ići na turnire.... Sad u ovaj ponedjeljak idem na turnir ...dršte mi fige .... Ljudi stvarno više neznam o čemu da pišem , nije se više ništa zanimljivo desilo ... Ej samo za informaciju ozdravila sam i vidimo se na bazenu ...jedva čekam subotu da idem na bazen ...tko sve ide??? Pozzzz i jedna velika pusa svima ....još jednom hvala svima na komentarima !!!!!mahwavekisskiss

- 15:55 - Komentari (69) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.