< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Me(N)taLkA =)

This is me: )

Ime: Rea

dat. rođenja: 17.12.1993.

treniram: tennis

Volim: more,
putovanja,
prijatelje i prijateljice,
svoj mobitel,
/sestru/smijeh,
brata, (....)
tennis

Ne volim; umišljene ljude,
kelj, mahune,
poriluk,
školu,
učiti,
hvalisave osobe (...)


Top ljestvica mojih želja;

~ nova soba
~ mp3
~ pas
~ laptop (ali svoj)
~ želim osvojiti turnir
~ da idem u VINODOL na pripreme, s tatom

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





























utorak, 08.05.2007.

ej...napokon novi post!!!!

Evo mene, dugo vam nisam pisala, neznam od kud da počnem , al ću od onog meni najdražeg , a to je tenis! Bila sam na turniru u Zagrebu to je najači turnir u Europi igrala sam kvalifikacije ...prvo kolo sam prošla , a drugo izgubila od talijanke... nema veze igrala sam dobro!!! onda sam bila na turnir u Koprivnici tamo sam prvo kolo bila slobodna , drugo pobijedila , a onda izgubila , ali smo zato u parovima osvojile pehar za drugo mjesto ... samnom u paru igrala je Lea Kozulić! Sad ovaj vikend bio je turnir u Samoboru igrala sam polufinale protiv Melite Ferjanić i izgubila , al sam osvojila pehar za 3 mjesto.... Mislim da je to sve o tenisu...E pa da sad ovaj vikend igram državno u Makarskoj , jedva čekam malo odmora od škole ...odoh ja na more u petak.... E sad malo o onome što je meni najgore .... , a to je ŠKOLA!!!headbang U školi sam se poboljšala, al samo zato jer je mama bila na informacijama, da je tata nastavio ići tko zna kako bi bilo samnom...malo se šalim , al dobro!!! U mojoj školi ima toliko umišljenih cura ...neću reći imena , al su tak ...Dosadne su već sa tim preseravanjem!!! Jedna cura me zamolila da napišem nešto o mojoj prijateljici Sibeli, ona je ok cura ...živi u Zagrebu , stara je ko i ja ima 13 godina starija je od mene 24 dana ... Bavi se tenisom ko i ja već 7 godina, skupa smo počela trenirat u Zagrebu ...bile smo si naj frendice , sad si nismo tak dobre , al smo si ok!!! Neznam šta da više kažem o njoj!!! Ja stvarno neznam šta da pišem , svima bi se htjela zahvaliti ma komentarima ...pozdrav svima !!!mah i jedna velika pusa!!!kisskisskiss

- 17:14 - Komentari (54) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.