LupusREBEL (DUDLI Robert)

petak, 19.08.2011.

Puška

Jutros sam se digao s bolovima u kičmi, nisam dobro spavao, nije me u snu boljela kičma, bolio me san, proganjala me opet svakodnevnica prošlosti. Stojim na Zapadnom kolodvoru i razmišljam o novom iznamljenom stanu. Siguran sam da je onaj drugi koji sam odbio veći od ovog kojeg sam iznajmio. Nije mi baš jasno, peron ima dva kolodvora, neznam gdje da čekam vlak, dali sam na pravoj strani kolodvora. Na meni uniforma, uz bok stidljivo stiskam tamnu pušku nadajući da je nitko nevidi, da ne naiđe vojna policija, znao sam da svaki bespotrebni trenutak provedeni na ovom duplom kolodvoru s jednim kolosijekom i jednim peronom donosi mi mogućnost da mi se oduzme oružje o kojem ovisi i moj život. Nije bitan Zagreb, u Zagrebu mi neće niko nauditi, ima dosta ljudi koji paze jedni na druge, ali par kilometara dalje proteže se bojišnica, ja sam zabunom ponio iz baze puške i sad riskiram da ostanem bez nje. Na van zagreba sam bez odjeće bez nje. Grčevito je priljubim uz tijelo pokušavajući je skriti na boku i tijelom, imam osjećaj da svi bulje u nju. Želim im objasniti da idem na bojište, da je nisam ukrao, da ne želim nikom nauditi, riječi neidu iz usta. Njemo zurim u naprtnjaču koja ovijena parom stiže niz kolosjeka i ulazi u peron. Svjetlo mi obasjava lice. Trgam se između sna i jave, bol u leđima postaje jača a svjetlo prodire kroz kapke. Budim se. Svjetlo je prodiralo kroz prozor moje sobe i budilo me. Kao i bol u leđima. Sjedam u krevetu. Žena pokraj mene spava. Gledam na sat. Nisam spavao ni dva sata a toliko sam sanjao...

19.08.2011. u 06:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



POZDRAV MOJIM PRIJATELJIMA!
Kraći opis događaja oko mene.
Informacije o zbivanju o meni!
Što se tiče mojih poruka:

VAŽNE INFORMACIJE:

Robert Dudli
Hr-10000 Zagreb

tel:

web:
www.LupusREBEL.info
web:
www.inet.hr/~rdudli

Blog:
rdudli.blog.hr
http://lupurebel.blogspot.com/

@ mail:
rdudli@tele2.hr
@ mail:
LupusREBEL@gmail.com

My ICQ# is 351056050

My Jahoo: rdudli




VAŽNI DOGAĐAJI (KALENDAR)