Brain pulse

nedjelja, 23.12.2007.

Kad bi bio bijelo dugme 2


Dok sam išao u školu, stihovi bijelog dugmeta su mi se nalazili na svakoj čistijoj korici udžbenika i mogu reć da su mi bili velikim dijelom sastavni dio puberteta. I dan danas imam sve albume, iako sam u zadnje vrijeme nešto rijeđe ubacivao CD-e gdje su Tifa i alen opjevavali bregina naklapanja. Sada mi je to čisti biznis, mislim šta oni imaju danas s Bijelim Dugmetom?
Alenov "lopov" je čisto preseravanje i podilaženje tek pokojem novčaniku, fura se na Bon Jovia, plagijat mu je i frizura da ne pričam o njegovim samostalnim performansima gdje mu publika (čit: djeca do 15-16 god) baca ruže i vrišti kao što se vrišti na izboru nekog instant pjevača u domaćim TV emisijama, al kad na koncertu po rasporedu i playback playlisti dođe na red dotični "Lopov", tad je histerija. I vidi alen da ga se puši pa ga to još održava.
Tifa - ne znam šta bi reko. Curice i one koje se osjećaju kao iste, npr: moja šefica i radna kolegica za koje mi nije jasno da mogu otkidat na "nešto" poput toga, prže svoje neurone i stimuliraju se tifinim izgledom kroz frazu "čuj mu glasa", uz izpuštanje "jebozovnih tonova" i svršavaju na brojalice poput "Duge kise jesenje" i tek pokoju notu iz "Esme".
Bebek, strah i trepet 80-tih. Istinska glazbena ikona bivše države, predvodnik mamotskog i kultnog benda, kojemu su sva vrata bila otvorena i kojem su bili ravni jedino Beatlesi i Stonesi u ono vrijeme kad su harali i rušili brisali granice narodnosti sa elokventnim i nadasve ritmičnim i slušljivim izvedbama "Kad bi bio bijelo dugme", "Konji" i ostale numere koje su gradile naraštaj i oblikovale način života, za koje današnje "vrištalice" od publike nemaju pojma. Od toga bebeka iz Bijelog Dugmeta su ostali samo bijeli dronjci, koji jadno vise na njemu i više služe kao mimikrija nekih nedostatak koje mu je vrijeme nametnulo, na njemu govore da je postao profiter i de-mode izvođač kojem eto glas još dopušta život na staroj slavi. Da mi je neko prije 15g reko da će BD imati nastup u mojoj okolici, štedjelo bi se za kartu na veliko. Al igrom prilike nisam uspio otići na njihov premijerni koncert u HR u ZG. Kad sam ga pogledao i čuo dojmove prisutnih, nisam više žalio za njim.
Uglavnom, ne pljujem po njima, oni su mi bili i bit će jedan od najboljih bendova svih vremena. Ovo što sad rade, malo je degutantno i sve mi izgleda kao loš "tribute to...", ostaci nekadašnje bombe i usputno reklamiranje piva i pinky operatera, prljanje povjesti i loša instant zabava. E a sad "Šta je tu je", vrijeme je novih fora, novih trendova i bendova, ali BD je neponovljiv i neobnovljiv... kad bi ovo bijelo dugme bilo Bijelo Dugme...

23.12.2007. u 15:12 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

____________________

Eurosmijeh
Supermama
Rahatli
hit counter





IZDVOJENO

Dijagnoza ipak vazna
P.S
Hipokratovi krivokletnici
Zenski Brain Pulse!
Kad bi bio bijelo dugme
Muske tajne
Idemo dalje
Što je to F.52
Ekološke sitnice
Svinjokolja-uputstva
Inati se slavonija
Petak - 13