7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

nedjelja, 05.06.2005.

Pozdrav u bedu


Da..... bio sam na izletu u petak na Krku,Baškoj....
Mislioo sam bit će to najbolji dan u mojem životu!!
I bio je .......Ali samo jedno vrijeme...
JAn me nazvao dan prije izleta i pito on mene, kao oćemo mi ić
zajedno u drugi bus jer u našem gdje su cekači nema mjesta...
Ja reko ajmo....
Kenuli mi na put iz Gajnica, dan je bio ljep.....
Leon mi je posudio diskmen pa sam slušo pjesme cijelim putem(skoro)
Zabavljo sam cijeli bus kao i inače,, slušo sam na diskmanu edo maajku i onu pjesmu
"Saletova osveta" ja sjedim na 3 mjestu od vozača a na prvom pedagogica
A ja na savc glas" : - Ej nemoj jebat me jednog dana kada tada ja ću sjebat te , sve se vraća sve seplaća majmune! sjebat ću ti mater za dvi je tri godine!! Derem se ja boli mene kurac za sve...
I dobro došli mi na pristanište( stali smo tamo na nekoj benziskoj da se malo odmorimo)
Igrali smo nogomet ko luuddi! A sad najbolji dio: kad izbacim razgledavanje crkve i te brije
i ručak... koj je bio fuj! Došlo je vrijeme za naše slobodne aktivnosti naravno kupanje

Bio sam ručnik do ručnika do Ines
BIlo mi je jako ljepo(tada) Možete li zamisliti taj osjećaj da nekoga koga tako svim srcem voliš
na izleut ležiš pokraj njega/nje.
Kupali smo se ko ludi bacali smo cure , špricali i te brije!
Bilo je nezaboravno....
Nakon toga smo morali ić doma...
Meni je jako nedostajala INES i kad smo stali na onom istom mmjestu zamolio sam rasku dal mou ić s svojima u bus, rekla je da ima još jedno mjesto slobodno, blizu INES.
Došpo sam tamo svi me pozdravili malo sam bio okrenut prema Ines, ali onda sam pao u takav bed,
da mi je došlo da se rascvilim!Razzmišljao sam o njoj, bilo mi je jako teško..
Došao sam doma sav ju BEDU lego u krevet i počeo se cmooljit!
Sva sreća Došla je MOja sestra u sobu i počela je razgovarat samnom, da joj se povijerim zaš sam u bedu.... Stvarno ti nekad sestra može puno pomoć! Dok ona nije došla ja sam bio siguran da sad ovog trenutka idem na livadu iza napuštenog bagera i da se napušim.... Ovom prilikom pozdravljam svoju sestru Saru koja mi je vrlo pomogla i Svoju INES! pusa svimma

- 11:00 - Izbaci nepotrebne bakcile (9) - Šteta tonera - refresh