7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

četvrtak, 30.06.2005.

God morning my friends , god day, my Friends, I am Danijel,

lllllllllllooooooooooooool
hehe, evo javljam se malo, al nesmijem bit puno na internnetu... Loool
učer mio je dan prošao dobro, išli smo na podjelu knjižica i svjedođbi...
Inaće, naša razrednica se vjenčaje , i pripremili smo joj kao neku igru vjenčanja za nju...:)
JA sam prošo s 3,7, dobar prosjek,...
Al kada nam je naša razrednica rekla da se ona seli u njemačku, bili smo skoro svi tužni...
čak i ja....
S jedne strane smo bili sretni jer će se ona ljebo zabavitiu jnemačkoj s svojim mužem
a z druge strane smo bili tužni što ide, a streće strane smo bili sretni jer će mo dobiti Šimića za razrednika
Uglavnom.. ide u jnemačku na 4 godine...
Jučer smo bili u parkiću s našim curama: Andrea,Ines,Maja1;Maja2,Lucija,Sara i još neke cure--
Večerič je donjio bezalkoolno pivo pa smo pili ok ludi, brijem da sam ja popio polovicu...lool
Al niš spešl...yo... Igrali smo nogomet u parkiću, a onda smo se razišli svojim putem
JA doma s bajsom... i tak.......
Ajde pozdrav i pussa svima a najviše jedna pusa sa rasku, za Andreu i ostale cure
I pussa MAloj vrbani