7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

četvrtak, 12.05.2005.

Još Jedan Dan...

EVO OVO JE SLIKA SLIČNOG BICIKLA


Evo pozdravljam vas sve ljudi moji, danas mi baš nije neki dan, al ok.
Ujutro oko 10 do 7 išo ja na bus za školu
Sreo frenda i frend me nagovorio da idem s njim u školu na Biciklu, ko Fol da će
ME voziti NA Volanu.
Ja sam reko, daj razbit će m,o se, a on nečemo sigurno..
Znaš kak , Jebote, Spustili se po nizbrdici i naišli na neku rupu JAn nije vidio rupu, a ja sam
Skliznuo s Volana I Strgo se Ko Pička i to u velikoj Brzini
Odro sam si najbolje hlače, i išla mi je dosta krv;- al stvar je u tome što sam ja pao naprijed
I JOš me frend z Bicom pogazil...
Al dobro događa se , nije on kriv..
di sam stao*?
Aha, i bili mi na pola puta do škole,
I Reko frend da se opet popnem na volan da se nećemo razbit više jel više nije bila nizbrdica.
Aj dobro..č.
A ne nismo I opet je naletio u Zavoj, i još Rupu Ja se opet strgo na isto mjesto
Al onda sam si sjebo mobitel jer sam pao na njega, bio mi je u DŽepu
I sad su mi se pikseli po mobitelu širili i sjeban mi je mob
E NEZNAM DAL STE PRIMJETILI IZ PRIJAŠNJIH POSTOVA , ALI OVAJ CIELI TJEDAN MI SVE IDE KRIVO, PA JEBEMU MATER!
Ajde ostavit komentare, vidimo se Pusa svima.!
MOŽDA ME BAREM VI MOŽETE RAZVESELITI



- 15:02 - Izbaci nepotrebne bakcile (15) - Šteta tonera - refresh