7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

ponedjeljak, 09.05.2005.

Ukratko što se DAnas dogodilo u Školi

Prvi sat Priroda- Jan i Mario su imali Referat , bio je dobar. al
nismo baš slušali predavanje...
Profesorica je par puta opomenula mene i Edisa, i ništa previše
Drugi sat - Hrvatski- Radili smo Glagolske priloge
To mi ide , a vama?
Opet sam se izvukao, nije me pitala! jeah!
Al opet sam samo razmišljao o jednoj Maloj Ines
3 sat Engleski- Sjedio sam u Zadnjoj klupi u srednjem redu
Blizu Ines...-
Radili smo neku lekciju : "što če se dogodit 2099" fora...
Bio sam miran...
4. sat Matematika: Tada mi je Romana rekla da je isprintala papir
Pizdio sam psovo sve šta znam.. nProfesor je opomenuo Edisa..
5 sat -Vjeronauk- Radili smo neke oblike, nemam pojma jer sam
bio u bedu i jako tužan zbog tog Papira, i radi Ineske
Jer znam da ME NE JEBE(FERMA) NI POL POSTO.
6. sat - Dopunska iz Matke
Brlas je najebo, bio je dosadan , stero je Edisa s Sata,
Edo je popizdio stero ga u Pičku materinu!
JA sam napisao test kooj sam moro ispravitm
Al ko bi znbao kolko cu dobit
Pozdrav svima! ciao

- 13:12 - Izbaci nepotrebne bakcile (1) - Šteta tonera - refresh