7c Is ThE bEsT , 7c LiFe FoReVeR In My HeArTh

četvrtak, 05.05.2005.

Pozdrav moji prijatelji, 6.c is the Best

Evo konačno sam se potrudio i napravio stranicu od našeg Razreda..!
Za one koji neznaju, Možete ostaviti komentare tamo gdje vam piše : komentari. Vidimo se sutra u Scholi
----A sad jedna pripovijed

To je poslovica kojuu je cezar izgovorio!
Kad malo bolje promislimo, zar ne bi svako htio lagano pobijediti, npr...
sebe, pobijediti želju za nečime što nikada neće imati?
Moj tata uvijek govori, sine, daj sve od sebe i to če ti se vratiti!
JA u to vrijerujem, ali nije uvijek tako!
Život je takav, nepravedan je!, Ipak još sam klinac, ali razmišljam
drugačije od nekih.....
Sigurno znate onaj osjećaj: Kad nešto jako želiš, već jako dugo, a to ne dobiš....
Baš bi nas to trebalo poticati da se trudimo još dok smo mali, da radimo
ono što se od nas traži jer, onda kad ćemo biti veći moći će mo si priuštiti svakakve
stvari, ono što nismo mogli imati....
A onda ćemo zahvaljivati svojim Roditeljima, bakama i djedovima ; koji će biti na nebu..
Jer svako mora umrijeti,,, takav je život...
Ali ako takav život prihvatimo, onda ćemo se uspijeti susdržati od nekih patnja...
Razmislimo li još više, ako ne poslušamo roditelje kad smo mali, i ako
krenemo krivim smjerom, npr.. krađom,drogiranjem...
Onda će mo govoriti sami sebi:; koja sam ja budala, zašto nisam poslušao/poslušala
roditelje imali su pravo!
I onda bi svakako došlo da ih zagrliš!
Ali njih više nema...
Zato, znam da u pubertetu,jer sam i jam u njemu,ne shvaćamo starce ili više oni nas,
probajte ipak poslušati i biti ćete sretni!
Znat će te da vas roditelji s neba gledaju i ponosni su na vas...
Zar ne?

- 21:46 - Izbaci nepotrebne bakcile (1) - Šteta tonera - refresh