< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

some shit about me...

-ja sam Nika...
-imam tamno smeđu....
-smeđe oči...
-volim:
-obožavam crnu boju..
-razne ogrlice,narukvice-crne i metalne naravno...
-korzete...
-dugu kosu...
-slušam što mi se sviđa...
-volim svoje frendice i frendove..
-zajebavat se...
-bit jaaaaaako puno vani..
-socijalizirati se smijeh
-probat nekaj novo...
-volim jednog lika...
-volim cigarete..
-bejlis :D i kerolajns..
-crvenu kosu,nekoć ju imala..
-kad neko ima respecta..
-kad imaju ljudi muda..
-ljudima reć u facu kaj mislim..
-ne ostat dužna...
-spuštat one koju su zaglavilli u 7.nebu..
-mrzim: cikere,dvolične ljude,bahate,balavce,OGRANIČENE ljude,laž ne podnosim,kad neko sere po nekom a druži se s njim,ne volim pojedince a oni ne voli ni mene pa sve oke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji blogovi...

Rami,moja suseda..neznam kaj bi bez nje..
mrsMorrison cerek
Frendovi s mora nut
Sahra
Lana
Bodul
Žana
Revenge
Ena
Irma
Carica




Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šestinski hooligani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nezaboravne maškare...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frendovi iz Cavtata...
Vlaho i Jure..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiko...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matko,Rođo i Mario...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Tin...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maturalac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina,Karas,me i Sara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Korbarica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




















tu ima pak svega... =)

Anchica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuranec i Tuđek...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Borna i Tuđek...hahahaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana,Matea,Tomislava i Stella..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zločeste curice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Irmica i Mateica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opći kaos u 1.f =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo mi Teice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stella i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija i ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 24.09.2007.

l'm coming up so you better get this party started :)

Holllaaaaaa....pretpostavljate iz samog naslova da nije depresiva,ni dubokouman,ni mističan,ni bog te pitaj kak težak za shvatit.Totalno sam nabrijana da idem na neki tulumček...i imam sad izbor: ići s Lanom kod Ferčeca u subotu i u petak bit cijelu večer kod Irme se zajebavat i cugat nut iliiiiii ić u petak kod Irme cugat (hihih) i u subotu ić Teni na rođendan u Stross...hm.nekak više home made mi paše,a i spavala bi kod Lane tak da bi bilo sve zuper...sam da me nekaj ne sjebe...jer mi se fakat ide na neki tulum,na zadnjem na kojem sam bila mi je bilo do jaja....nisam se ubila al sam se zajebavala i upoznala fkt nice ljude...a i dobra strana je kaj bi kod Ferccinija upoznala njegovu ekipu iz raz...imam vremena do subote,valjda će bit nakraju nekaj dobro.
U školi mi je fakat dobro...nije mi više monotono,a i ne pada kiša neg je lijepo i nije hladno...dečki u raz stalno mjenjaju nama curama nadimke a mi ih sve podjebamo s njihovim izjavama koje su za riknut od smijeha :) moj novi nadimak je DJEVICA....koji su to luđaci rofl,Matein je Ugriz,a Ani sam kažu: Ti si imala 58 bodova? hahahhaa...za Irmu još ne znamo nadimak...a daaa...neko je Pegla a ne znam ko...strašno....
i još jedna sjajna vijest-bar za mene...starci mi idu na 5 dana na more!!! a stara kuja od bake mi dolazi,mah nju ću zaključat u sobu i sve 5 :) boli me kurac....brijem da ću se tako razvalit da je to strašnoooo...wuff jedva čekam.al mi je žao kaj ja nemrem sa starcima na more cry ja bi u cttttt....kme.bijačez....
ništa ovaj post nije dugačak,sam da vas izvjestim da se držim..da sam ozdravila baš sad prije 10min :) i da će biti sve oke...sve se dade srediti.a sada vaša draga Nikica se ide patit tj.na lijepi način sročeno UČITI...bemti.

pozz sve vas potovo: Saru i moju ljubav bez koje nemogu... cerek
i naravno svima vama ostalima veliiiikeee puse! kiss

za GGGgirl: možemo se naći u Strossu sad u petak ili tak nekaj? pozz
Image Hosted by ImageShack.us

za tebe..

Haley James Scott - Halo

Verse 1
I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I gave you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

Chorus
One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Verse 2
I always said that I would make mistakes,
I'm only human, and that’s my saving grace,
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am, I have flaws and sometimes I even sin,
so pull me from that pedestal,
I don't belong there.

Chorus
One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Why you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It’s only in your mind
Only in your mind
I wear a
I wear a
I wear a Halo

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

Haaaa ha-ha halo(x9)

|komentiraj 34| printaj| #|

<< Arhiva >>