Mr & Mrs Misunderstood

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

biti il ne biti



Blogovi:
NAŠI BLOGOVI:
d[4]rk
prokleta mala

NAŠI FRENDOVI:

weakness and panic attack
rocket queen
Dunja the hippi
3fools
prokleta mala and luce
ExE
Luce the frikusa





Ak vas baš zanima tko smo mi :

-d[4]rk & prokleta_mala
-imamo 15 godina
-živimo:nebitno
-slušamo:metal,rock
-jedno drugome smo:something smijeh


23.07.2006., nedjelja , 22:46
jadni smo:)

Ej ljudi :)
Evo i mene napokon s postom,renči se potrudio napisat ga prije mene pa sad moram ja wink.
Baš sam u zadnje vrijeme primjetila kako se ljudi čudno ponašaju kad su zaljubljeni,ignoriraju sve oko sebe,svoje frendove,bližnje,možda čak i na neki način se odreknu one svoje prave osobnosti,postaju netko sasvim drugačiji,prilagođavaju se dotičnoj osobi i pokušavaju biti nešto savršeno,nešto što nisu...to sam primjetila u zadnje vrijeme u par navrata,ne samo kod jende cure s kojom ja nisam u najboljim odnosima nego još kod nekih ljudi.Zašto ljudi to rade?Kaj nije bolje biti ono što jesi, pokušati istaknuti svoje dobre strane,a isto tako i ne prikrivati previše svoje loše strane jer će kad-tad izaći na vidjelo.Ljudi nemojmo gubiti vrijeme na gluposti,nemojmo pokušavati biti ono što nismo,ako te netko voli voli te sa tvojim manama i bez njih,život je prekratak da bi trošili vrijeme na gluposti.
Čovjek je rođen da gubi i griješi ali i da bude onakav kakav je ...
zato bi htjela poručiti svima onima koji su se pronašli u ovom textu koji je meni sad slučajno izbio iz glave da se zapitaju dali je itko vrijedan toga da se zbog njega ili nje mijenjaju, ako je... banglud


for him:





Danijela the prokleta mala>


say (7) | print | #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.