razno al´ ne prazno

27.10.2009., utorak

Kokoš

Image and video hosting by TinyPic

"Prije se nije svaki dan tuširalo. Vraga ćeš se tuširat kad moraš prvo vodu grijat u bojleru na drva. Griješ vodu sam za kupanje. Prvo zapališ vatru, pa čekaš i čekaš. Ako vas je više, onaj drugi jedva da ima tople vode. Prvi gotovo sve potroši. Drugi se ljuti i opet čeka. Troje nema šanse da se kupaju jedan za drugim. Mogu se kupati isti dan, ali čekaju. Da se voda zagrije. Ja sam se kupao kad su starci bili na poslu, pa mi nije bio problem. Nisam morao paziti da ostavim nešto tople vode. A drugi dan ujutro, kad se vatra skroz ugasila, još je bilo mlake vode. Tako ti je to bilo prije."

"Ma da!?"

"Da. A onda nam je jedan dan, mislim da je bio četvrtak, došla rođaka Milica iz Like u posjetu. Donijela je kokoš u cekeru. Svezanih nogu. Svezala je i ručke od cekera da joj ne pobjegne."

"Kaj živu?"

"Živu. Onu lijepu crvenu. Prije su se tak kokoši poklanjale. Uvijek kad je netko dolazio iz sela u grad nosio je živu kokoš. Do tada nisam vidio živu kokoš."

"Ma da!?"

"Stara ju je onak vezanu s cekerom stavila u kadu i rekla: 'To ćemo u subotu. Ne bu joj nikaj bilo do subote'. I tak je ta kokoš bila u kadi neko vrijeme. Kasnije je stara nekaj išla u kupaonicu i stavila ceker s kokoši na pod sa strane kade i tak je ostavila. Stari nije imao pojma jer mu je zaboravila reći kad je došao navečer s posla doma. Milica je spavala sa starom u sobi, a stari je došao spavati kod mene u sobu jer su tu bila dva kreveta. Prek noći se kokoš nekako oslobodila i iskoprcala iz cekera."

"!?!"

"Stari se dizal rano, prije svih. Sat vremena prije stare i onak bunovan ode u kupaonicu, a kokoš leti na sve strane. Stari u strahu zalupi vratima i budi staru: 'Bebo, Bebo, nešto je u kupaonici!'. 'Ma daj pusti me da spavam.', veli stara. 'Ma Bebo, nešto je u kupaonici. Klepeče.', ne da se stari. 'Kaj si poludio? To je kokoš.', polurazbuđeno će stara. 'Kokoš!??'"

"Hahahahaha."

"Digne se stara. Pičkaraju jedan i drugi i tak me probude. Stara uleti u kupaonicu. Kokoš stvarno leti na sve strane i klepeče, a stara ni pet ni šest uhvati kokoš za noge, ponovo je zaveže i baci u kadu: 'Eto ti sad. Problem rješen.', veli starom koji zabezeknuto gleda."

"Hahahahaha."

"Stara pogleda mene i veli: 'Kad se obučeš, budeš kokoš odnesel u šupu.'. I tako uzmem ja kokoš. Kljucnula me jedanput, al nije bolilo. Odnesem je u šupu i čim sam je oslobodio prhne ona gore na drva. Pital sam staru dal joj treba dati kaj za jest ili vode, a stara je rekla da joj ne treba ništ i da bu izdržala do subote. Vidlo se da stara zna s kokošima."

"Jel snijela koje jaje?"

"Nije, od straha. I tako dođe subota. Milica i stara postavile u lavor vodu da se grije. Da je pofure. 'Ajd odi po kokoš.', veli mi stara. 'Kako ću. Bojim se.', velim ja. 'Ma ajde. Ne izigravaj.' Kaj sam mogao neg ići. Čim sam ušao u šupu kokoš leti sim tam. Nema šanse da je uhvatim. Nije šupa velika, al ja na jednu stranu, kokoš na drugu."

"Hahahahhaha."

"Vratim se ja u stan i velim staroj da je ne mogu uhvatiti. 'Od tebe nikakve koristi.', veli stara i pođe u šupu. Ja za njom. U šupi je bila neka metla sa strane. Uzme stara tu metlu. Kokoš leti lijevo, desno, a stara čeka s metlom. Cilja i PAF! Opali kokoš svom snagom tak da se ova sam strovalila na pod."

"Hahahahahah."

"Uzme ju za noge. Dođe gore i baci opet u kadu. Ode po nož. Digne je za noge i prereže joj vrat. Malo je drži da se krv ocijedi, pa je opet baci u kadu i ode piti kavu. Kokoš se u kadi još malo trzala, a sva je krv fino otjecala u odvod."

"Jebate, ovo ko u nekom hororu."

"Kad se kokoš ocijedila, voda u lavoru već je bila vruća. Gurne stara kokoš u lavor da se perje namoći."

"Joj, to smrdi."

"Aha, smrdi. Milica i stara su je očerupale začas. Zatim su je rastrančirale. 'I ovo je fino za juhicu.', mrmljala si stara u bradu. Sve je bilo gotovo za pola sata. Točno se vidlo da stara zna kaj radi. I tako smo imali kokoš za ručak."

- 10:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Image and video hosting by TinyPic

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

razno al˙ne prazno

Svi pisu o tome sto im padne na pamet, pa cu i ja. Ak´ispadne prazno malo sam se zaj...., pardon!



Linkovi

mail - samo za hitne slučajeve

zveki5@yahoo.com