O Travama I Kuhanom Zecu

nedjelja, 13.09.2009.

Gospođo, to mi je čudno

završili smo s ljetom, preživjeli ga, i jesen mi se ponovno nagurava na grbaču. a ljeto je uvijek inspirativno. ne želim sada raspravljati o blogeru kojeg su navodno uhitili koristeći se njegovim vlastitim postom kao jednom od indicija, iako bih o tome imao štošta za reći. možda drugi put. danas mi je namjera prepričati zanimljivo iskustvo koje me, nespremnog, snašlo prošlog ljeta.

dakle, prošlog ljeta sam nenadano proveo nekoliko tjedana u čarobnjačkoj školi hogwarts, radeći kao čistač zahoda. stari mi je sredio posao preko jednog od svojih prijatelja, vječno uronjenih u burna filozofska naklapanja koja najčešće vode do još jedne kave, cigarete i talijanskog opskurnog filma iz sedamdesetih.
nije mi trebalo dugo da se priviknem na ambijent, jer su sa mnom postupali kao da me nije bilo, zapravo, sa mnom nisu uopće postupali. čistio sam prelamajući se od dosade i otkrivao tajne, riješavao zagonetke i raspirivao zablude. nakon nekoliko minuta provedenih u hogwartsu shvatio sam jedno: dotična gospođa J.K. koja je, tobože vjerno i iz pve ruke, prepričala doživljaje izvjesnih mladih čarobnjaka, jest varalica, nadripripovjedač, lažov i seljačina.
polaznici škole ne biraju se prema nadarenosti, sklonosti čarobiranju ili okultnim glupostima, već su to odreda sami napušeni promiskuitetni probisvijeti zaluđeni krivim inačicama različitih istočnih filozofija koji svojim "čarobiranjem", postižu izvanredne rezultate, koje, naravno, mogu vidjeti samo drugi čaobnjaci, jer smo mi ostali (bezjaci) previše zatvorenog uma da bi shvatili što ljudsko tijelo može proizvesti mrmljajući sranja i mlatarajući štapićem za ražnjiće. a istina je, dakako, puno jednostavnija: uhuhu čarobirati smo se naučili jer slušamo stoner i napušavamo se do korijena raznim kiselim glupostima.

bilo mi je zanimljivo promatrati profesore koji su svi bili slični: hašišani, rijetko koji je hodao, svi su se šuljali, i nitko nije sjedio, svi su čučali i stalno se smijali u prazno. veoma su kreativno, doduše, imenovali predmete: opširno tumačenje sakrivanja svojih dimnih eksperimenata nazvali su "obrana od mračnih sila", proučavanje dima u bongu i gatanje iz listića čaja upitnog porijekla je "proricanje sudbine", a "travarstvo" nije potrebno opisivati. baš nekoliko dana prije mog odlaska izbatinali su nekog malog riđeg dečka jer je ispod kreveta na svoju ruku uzgajao halucinogeni kikiriki, i raspačavao ga okolo, riskirajući upadanje i premetačinu od strane u plavo odjevenih bezjaka.
nakon svega, odlučio sam drugi put potražiti malo manje čudan posao, i sada do početka prvog semestra niveliram, kolčim i gubim vrijeme. + be merry

13.09.2009. u 22:34 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari hoću?neću!

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Petar
Andrija
Dario
Tomi

Fuck My Life
Pointless Sites
Kreepy Kat
Rhäticus