O Travama I Kuhanom Zecu

srijeda, 28.03.2007.

Paraplegic Intoxication

bla bla bla bla. preskočio sam ovaj put uvod, i poštedio vas raznih naklapanja o svemu, svačemu i drugim nepotrebnim glupostima. dakle, da prijeđem na stvar (wtf?).. uglavnom, osnovan je blog ToDoRs36, kojeg možete naći među linkovima, i kojeg morate obavezno pogledati i prokomentirati. blog smo osnovali Tomi i ja, s jednostavnim ciljem: blog će vas voditi kroz magloviti i surovi blog svijet, navjestiti kraj sadašnje blog anarhije, i stvoriti jedinstvenu apsolutističku blog borg monarhiju koja će vas sve spasiti od nadolazeće post-pokalipse. ukoliko budete komentirali i izrazili svoje želje da se nađete na listi podanika, ubrzo će vam biti udovoljeno.

o čemu razmišljam u ovim večernjim satima? o čudnovatoj srijedi kroz koju sam upravo proletio. mislim, dan sam po sebi uopće nije bio ništa posebno, ni događaji, ni misli, ni vrijeme. malo sam se bavio brojem sedam, o kojem nisam progovorio već dugo, predugo. shvatio sam se da bi me zbog tih istaživanja o sedmici mogla tražiti izraelska tajna policija Mossad, jer sam nešto načuo da oni imaju problema sa izračunavanjem površine sedmokrake zvijezde koja je našivena na čelo mrtvog zombija, pa ga je zato nemoguće identificirati (naime, njegovo čelo zauzima 86.734 % površine njegove provjetrene glave). toliko o tome, jebiga, život zombija je težak, prvenstveno zato jer to uopće nije život, i često moraju biti sakaćeni od strane svojih najmilijih, da im opstane porodica. ludilo jebate.

stavio sam tu gore u desni kut, ili zapravo malo ispod kuta, jedan logo koji sam napravio za svoj blogach. ako hoćete skopirajte ga, pa ako imate vremena iskoristite sliku kao hyperlink (normalno, prvo ju risajzajte). odlučio sam da će se blog nadalje zvati upravo tako kako se zove, jer naslov jasno odražava njegov sadržaj. ludilo. ja bi htio da mi vi, cijenjeni čitatelji odgovorite na jedno sasvim jednostavno, a opet prilično zbunjujuće pitanje, na koje sam nikako ne mogu pronaći pravi odgovor: može li se žemljica pojesti pomoću čekića?? očekujem vaše precijenjene odgovore među komentarima. potkrijepite svoj odgovor nekakvim objašnjenjem, tako da budem siguran da ste prionuli na ozbiljno razmišljanu o pitanju. svima želim puna uha sapuna. pozdraf+be merry

posjetite ovu stranicu obavezno, razni forumi o zombijima, o njihovom hodanju, o obrani od njih i raznim podlostima koje oni priređuju modernom svijetu. hazmat!
Image Hosted by ImageShack.us

Nulla Osta - Crtež na papiru

TI SI CRTEZ NA PAPIRU
SA LAZNIM IDEALIMA
TVOJA LAZNA IDEOLOGIJA
ODAVNO TE OSAKATILA
OD VANJSKIH PROBLEMA
TEBE LOVA JE ZASTITILA
NE MOZE TE SPASIT VISE
NI 300 PSIHIJATARA
TI SI CRTEZ NA PAPIRU
JA NEMOGU VISE GLEDAT
SVA TA TVOJA PRESERAVANJA
LAGANJE U LICE DRSKOST
I LOSA GLUMATANJA
TI SI CRTEZ NA PAPIRU
A TO NEMOZES SHVATITI
TREBA TI ODREZAT RUKE
I NJIMA TE IZMLATITI
TI SI CRTEZ NA PAPIRU
TI SI BIO SVUGDJE, DA TO SI TI
TI SI VIDIO SVASTA, DA TO SI TI
TI SI GLAVNA FACA, DA TO SI TI
JOS MALO NA DOGAĐAJIMA
MORAS PORADITI
OVO SE VISE NE MOZE ZAUSTAVITI
JEDNOG DANA ONI CE TE ODVESTI
TI SE VISE NIKAD NECES VRATITI
A MI CEMO PONAVLJATI:
TI SI CRTEZ NA PAPIRU

28.03.2007. u 20:21 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari hoću?neću!

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Petar
Andrija
Dario
Tomi

Fuck My Life
Pointless Sites
Kreepy Kat
Rhäticus