O Travama I Kuhanom Zecu

utorak, 13.02.2007.

Snjeguljica sa sedam ruku (ili Šumski masakr motornom gljivom)

dobra večer, dugo se nisam javljao, oprostite mi molim vas zbog nemara, obečajem da ću itd i blah blah blah. svaki post u biti isto počinje. svaki moj post, da se nebi sad svi izbedirali zbog globalnog kritiziranja. to je sve moch medija.

dakle. u ovom sam postu odlučio, kako sam to i prije najavio, nešto malčice napisati o onom mističnom i sveprisutnom broju sedam, vjerujem da ste taj članak svi iščekivali sa strepnjom i zebnjom u srcima. dakle, zamislite da ste se rodili sa sedam ruku (kao ova moja maštovita snjeguljica). ukratko ću vam ispričati što bi se desilo da vas je baka priroda obdarila takvim svevišnjim darom.

prvo bi se, normalno rodili. onda bi svi skužili da imate sedam fucking ruku, i onda bi vas izopćili iz društva. tako izopćeni iz društva živjeli bi do svoje jedanaeste godine, u nekakvoj jebenoj izbi, i dubili bi na glavi, ili glumili pauka. zatim bi se našao nekakav zaljubljenik u gadosti, sam po sebi čista abominacija, i on bi, normalno, zalutao u tu vašu jazbinu. vi bi ga ugledali, sažalili se nad njim, i normalno sprijateljili se s njim. ali, malo pomalo, vaša mržnja prema svijetu koji vas je izopćio postala bi vam smetnja: i negdje oko svoje dvadeset i pete godine (u trinaestoj ste počeli žderati djecu, u petnaestoj starce, a do osamnaeste su vam zubi pocrnjeli, pa sad jedete gumu ili nekakve puževe izlučevine), dakle oko svoje dvadeset i pete godine, vi bi sa tim svojim kvazi prijateljem, zaljubljenikom u gadosti, nazovimo ga Rufus, pokrenuli plan kako osvojiti svijet.
začas bi skupili sredstva, jer, jebote, živite u šumi pa vam to nebi bil bed. zatim bi skupili ljudstvo ili životinjstvo i krenuli na trening da oformite vrhunske komandose, đanere koji štuju ludo stvorenje sa sedam ruku. u hrvackoj su paravojne postrojbe zabranjene, ali vi bi svejedno osnovali jednu: šezdeset majmuna koji trče šumom i motornim gljivama usmrćuju stoku iz obližnjih sela.

i to je već nešto. možda bi poslije i osvojili svijet? to prepuštam vama na dušu.

Image Hosted by ImageShack.us

ova tu snjeguljica želi biti cool, ako vam se ne sviđa, dodajte joj u paintu još nekoliko ruku, meni se nije dalo. evo tu vam još predstavljam i svoj sedmerostruki zakonik za ovaj mjesec:

1. četvrtkom se po ulici ni u kojem slučaju ne smije šetati žirafa
2. ako vidiš skupinu s više od deset indijanaca na ulici, pucaj po njima machinegunom, to je državni udar!
3. ako je na ulici semafor, ne smije se zaobići
4. ako doma u ormaru imate skriveno krdo klokana, molim, podijelite njihove blagodati sa sustanarima
5. nikad ne jedite tapirova muda, osim ako nemate ništa drugo, ili ste impotentni
6. vi ste komunist!
7. to je ipak broj sedam, ne zaslužuje moje mišljenje
čini mi se da je to sve, možda još lyricse fljučnem. pozdraf+be merry

20.02.2007.
DODAJEM JA TU NA POST JEDAN EDIT.
dakle, smatram se odgovornim da vas malobrojne informiram da je u subotu, 17.02. bio održan jedan uspješan, brutalan, hvale vrijedan i nadasve odličan gig. (gigčina!)
nastupili su no more idolsi, bakterije, glas generacije, knc, ab ovo, i moj precijenjeni kvazi wannabe bend pinhead, dakako iz čakovca. svirka je bila ok, ali mislim da se na nju baš i nije obraćala pozornost, svi smo zadovoljni i sretni (nije se baš dobro čuo vokal, jebga, tak su mi rekli). pale su mostly dobre kritike od (naj)važnih ljudi, no sve u svemu bio je baš kul pank gig.
ajde bok. (+be merry)

13.02.2007. u 20:11 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari hoću?neću!

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Petar
Andrija
Dario
Tomi

Fuck My Life
Pointless Sites
Kreepy Kat
Rhäticus