<body> x . yoU aRe the onLy tHing I neeD . x <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Da/Ne

By: xTamy

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Molimo vas, pomozite Zeki.!.!.!
( _/)
(O.o)
( >< )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo
Zeko. Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomozite na
njegovom putu do World
Domination.!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nek se cujE neK sE zna.
Nek viOri zastaVa.
Neka nikO ne diRa u mOi maLi diO svemiRa.


*
'Cause yOu keEp mE cOming baCk foR moRe.
And I feEl a littLe betteR tHan I did befoRe.
And if I neveR seE youR face agaIn, I dOn't minD.
'Cause we've gOt mucH furtheR tHan I thouGht we'D get tOnight.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

laDy hiPPie ^^.

uviEk sRetna.
pa mI nEmoite pOkvaRit to rasPolozenjE neKim tuPavim komentaRima.
i bi sE mOgo ostavIt jeDan kOmentaR.?
a ne petstO.
nDa.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dOn't wanNa gRow uP ^^.

mamIna maZa.
maLa cuRica.
raZmaZena.
emOcionalna.
zaljuBljena.
hiPPievsko ponasanjE.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

njegOva maLa ^^.

maLa cuRica kOa je uviEk zaljuBljena.uviEk sRetna.umisljEna.poneKad depResivna.nevoLi biTi tuzNa.kaDa voLi onDa voLi svim svOim sRcem. <3
oBozava svOe pRijatelje.luDa je za skeiteRima.vOli jeDnog skeiteRa.vOli sLusati rOck i tecHno.vOli emaCe.vOli heLLo kiTTy.vOli tOckice.oBozava biTi njegOva maLa. <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nedjelja, 30.03.2008.
x . Proljece jE a u mEni nemiR . oD sRece bi zagRlio svemiR . x

Ei.Ei.Ei.
Oopa.Novi post.Nemoguce.Mdaa.
I evo ga.

****************************************
Proljece.To divno proljece.Doslo nam je proljece.Awwi. :)
A prosli su nam i praznici.A nee. :(
D.Đizz.Nisam stigla ni prdnut kako treba.A vec se moram brinut kako ce proc ova prva dva tjedna jer su nam nagurali sve puno ispitivanja i ispita.Al ima i nes dobro u svemu losem.
Mi idemo u Smiljan.Dd.Nasa prekrasna cijela generacija.Awwi. :)
Al okee sad.Kako su mi prosli ovi praznici.?
Hm.Pa mozda bi se moglo rec da dobro.Onu srijedu sam bila sa Adriicom u gradu i onda sam se sve one dane izlezavala doma po kaucu,gledala serije.Ma sve 5 samo sta sam svaki dan morala prat sude ˇ.ˇ'
I onda sam opet drugu srijedu isla malo do Adriice.Dd.Ona i Dodoiica su se sisale.A bas su sad slatke.Ljepo imaju siskice. :)
I onda kad smo se setale smo se srele sa nasom Katom.I onda smo se srele sa Majom i Ninom i Draganom i onda kad je Dodoiica otisla , Adriica i ja smo se srele sa Ginom i Berniem ^.^'
Nvm.
I tk.I onda me je za Uskrs nes puklo.I otisla sam pred ogledalo , uzela zihercu sa mobitela [.nosim je kao privjesak na mini vezici.] malo je oprala sa alkoholom i probusila si uho.Jos jednom.I evo jos jednog uspjesnog pokusaja.
Hh.Jos kak sam pocela cu se sa 20 zaposlit u pirs studio [.il kako se to vec zove.]
I jos nesto.U subotu nisam isla na Luku.Ajme.
Al sam zato bila hepi radi neceg drugog.Po ljeti , u Opatiji ce se odrzati Hrvatski Radijski Festival.Awwi.I bit ce Luka.Awwi.I ako treba bit cu ja cijele dane u Opatiji.Samo da ga vidim :)
Image Hosted by ImageShack.usLuka volim te puno.Image Hosted by ImageShack.us
I kad smo vec kod nase drage Opatijice , Adriica i ja smo jucer bile na rolanju.HH.A bas nam je bilo super.
Hh.Vidite kak smo sexy . lIInk.
Moi stari jaako voli slikt xD
I tk sam se ja koi put skoro polomila i skoro se skucala u nekog mladog tatu koi je guro kolica svoje male bebe.Al on je taj koi nezna vozit.Ne ja.Ja samo nisam imala di ^.^'
I idem ja sad pomalo.Trebaa bi ic ucit.Al neznam kolko cu.Nikako da sredim misli.Ahh da.Ljepo se vi zabavljajte u skoli i skupljajte vama dobre ocjene.Jednom se zivi.
Voljam [.zna se koga , a i vas.]
<3
Image Hosted by ImageShack.us



srijeda, 19.03.2008.
x . What a feeLing , beIn's beLievin' . I can't havE it alL , nOw I'm dancin' foR my life . x

Eii.Novi postiČČ.Dd.Kul.A skola zavsila.Aaa.Voljam <3
Jos sad tu zderem onu slasnu krempitu.Iz Konta.U joj.Prdn.Ja papam.I jos ljepo danas bila sa Adriicom u gradu.Krenule oko dva i nes i vratile se kad smo prosle sve ducane i ja si kupila onu slatku maramicu.Ljepa.Ljubicasto crna.Ma bas je kul.I onda se tm nasmrdile u parfomerij i tm i u Dm-u se nasminkala ja nes malo.I lakira si nokte u kul sareno.I trazile rajFFice.Znate di ima nekih kul.?Mejbi na Hello Kitty.?
D.A u skoli sve bilo oke.Povijest jos nismo pisali ni odgovoarali.Sve su nam ostavili za iza praznika.Meni vazno da sam ja bila na ispovjedi i odmah zgrijesila.Al nis posebno.Sta cu ja sad.Dobra sam ja curica.Totalno.I jos se iza nasa liddl ekipica slikala.A slike su tu u nekom folderu al mi se neda trazit i kopat.D.Ljena sam.Pa ipak su praznici poceli.Ne.?.?Oke.
Step up II dolazi u nas bjuti Cinestar 27.?Ne.?.?
Kolko ja znam da je to sljedeci cetvrtak i kolko ja znam da ja to moram ic.I moram ic u Tower u subotu.Image Hosted by ImageShack.usLuka NiŽetiČImage Hosted by ImageShack.us
.Skuzila sam tm neke plakate po gradu.Ma moram ic.Nemogu i ovaj put nes zaribat pa da neidem.Uprskala sam onu priliku kad je bio na otvorenju Mercatora i pasla sam oci na njemu samo sat vremena.Al ne.Ovaj put moram ic.[.Zato uvijek sva hepi idem u Mercator kad idem gledat Hello Kitty i to.].
I ajde idem ja sad.Moram se malo iskakat.Mislim da mi Torpedo vec poceo.Neam pojma.Ajde.Bjezim.
Pozam i ljubim speŠle a to su Adriica i moa Dodoica [.ozdravi mi brzo.] i Neiia i Dunjica i Josip [.s koim sam danas pricala cak 45min al nvm.volim ja njega.] i Gabi i jos puno puno vas i njih.Ma svakog.
Ljubim.*
<3
Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 10.03.2008.
x . Everybody's gOnna lOve tOday . gOnna lOve tOday . gOnna lOve tOday . x

Uhuu.Prie nego zapocnem sa postom stavljam lIInk da svi poslusaju ovu tk ljepu pjesmicu.Ahh.A sad da pocnemo.
****************************************
Dobar dan dragi moi.Ljepo sam vam ja danas vesela.Sretna.Samo grlim i samo se smijem.Ma bas mi je sve super.A kako ste mi vi.?.?
Hm.Da.Puno mi je bolje nego prosli tjedan.Stvarno neznam sta mi je bilo.A ovaj tjedan je bio oke.Iako sam se zivcano budila svako jutro u 6,40 i malo mi je falilo da nokautiram ovaj mobitel al sam prezivjela :D
Samo sta sam dobila komad iz kemije.I onda sam tri dobila iz kemije..Al vazno je da sam ispravila onu nulu.HH. ^.^
I vazno je da sam cijeli tjedan gledala Image Hosted by ImageShack.usLude 70-eImage Hosted by ImageShack.us
I onda sam ljepo u subotu spavala do 13 i nes i onda u nedjelju do oko 12,40.Ehh. :D
I onda sam popodne tam nes strebala povijest i danas dobila 4.!.!
HH.Bila sam hepi.Totalno.Prva cetvorka iz povijesti bas iz znanja :D
I evo mene sad tu.Mene i Adriicu uhvatila Eminem manija.To od kad smo gledale 8 milja :)
Al ja sam njega jos slusala kad sam bila mala i evo sad malo opet.Oke.Malo puno.A sta cu kad sam se rastopila kad je repo u filmu i skino hlace na pozornici..A jbt perv tuka sam.
I onda mozda Adriica i ja odemo u sub gledat jos jedan film al samo ako dode u nas Cinestar *)
Step up 2.Predobar film.
I onda sad tu propustam Uvod u anatomiju radi pisanja ovog posta.A neam inspiracije.Stvarno.Pa ja sad idem.I prie toga da pozdravim i Adriicu i Dunjiicu i Neiiu i Gabiicu i Gendu i Rikia i Denisa i Bornu i Čuklinku i Doris i Katu i Stelu i Ani i jos puno puno vas sri-te ak sam nekog zaboravila jer se sad zurim svadat s bratom oko tv-a.
Voljam ja sve ove koje sam pozdravila a i one neke koje sam zaboravila.
PuFFa.*
<3
Image Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 02.03.2008.
x . Like a butterfly , I will fly away . x

Sreca.E pa da.Kad bolje razmislim to je jedno od najvaznijh stvari u zivotu.
A nekako mi ovih dana bas toga fali.Mislim , sretna sam ja.I sve stima.Al kao da nesto fali.
Izmedu ostalog.Fali i nasa Adriica koe nema cijeli tjedan u skoli jer je bila bolesna al je sad ozdravila i ja sad ja nju pozdravljam.
Adrii . Volimo te svi puno puno.
I kad bi ja znala sta sad pisat u ovom glupom postu na ovom jadnom blogu.
Prosli tjedan bila u Opatiji.Dobila autogram od Lane i Nikoline.Pisekica prepotentna do daske.Gade mi se takvi ljudi.I u skoli su mi ocjene koma.Cak sam uspjela dobiti nulu iz hrvatskog.Neznam kako sam to uspjela , nezelim ni komentirat ni nis.Al ja i Denis.Ehh.Dd.Ja sam mozak razreda.I on je mozak razreda.I mi smo mozak razreda.I sad se vi mislite.A pogotovo vi koi ste na ovom nekom friki blogu i koi citate ovaj neki friki blog i koi ste iz nase friki skole.Al nasa skola rula.Jos citam na drugim blogovima kako se zabranjuje sminkanje , a kod nas sve normalno.Ne bas sve , al ajde.
A ja stvarno neznam koi je svim tim ljudima.Svi malo pomalo pucaju.Al pucam i ja.I kao da me hvata neka nostalgija.Tj kad bi ja znala u ovom trenutku sta to tocno znaci bi bilo dobro , ne.?
Al me spasava pomisao na to da se blize praznici [.mislim na ljeto.] i onda da se blizi 9.mj al ne zbog skole nego zbog nase ekskurzije koa je na kraju 9.mj.
Ic cemo u tamo neki hotel sa dvije zvjezdice.Barem mi je tako danas u crkvi Zdenka rekla.Al meni ni najmanje nie vazno kolko ce ta stvar imat zvjezdica il nes.Vazno je da se svi dobro zabavimo jer nam je jos nas dragi razrednik reko da tamo u Vukovaru ili Đakovu di cemo mi bit ima disco.I jedva cekam tu ekskurziju da se malo maknem od kuce i od svojih [.ne mislim ja nis lose al mi je brata malo preko glave danas i jos par dana prie prijasnjih dana.].
I onda da se malo ispucam.Uff.I ljepo se u crkvi okupila ekipica a ja bila nakon dugo vremena.A ljepo bilo.Dd.I idem ja sad jer je ovo dosta dugacak post a ja sam dovoljno shebana tk da..
Ljepo ja pozdravljam Adriicu i Dunjicu i Doris i Gendu Stelu i Rikia i Katu i Josipa i Zdenku i jos puno puno vas.Sorite ako sam nekog zaboravila jer sam stvarno u sedmom nebu [.ne kao zaljubljena nego kao nes sasvim peto.]
Baj baj.*
<3
Image Hosted by ImageShack.us



Sljedeći mjesec >>