tematix

nedjelja, 05.10.2008.

Grad na dva dijela

Metković je i doslovno grad u dva dijela. Tako imamo fizički odvojenu lijevu i desnu stranu grada. Imamo i dvije srednje škole, dva hotela, dvije glavne stranke zna se i seljačka sloga, pa dva radija, dvije novine, u istoj ligi i dva rukometna kluba i da ne nabrajam dalje.
Ljetos nisam bio u trendu što se to događa s RK Metković Uglavnom onoliko koliko sam pratio iz tiska. Hoće-neće stečaj, pa nešto sa drugim klubom koji bi trebao početi iz treće lige. Pa kad je ipak postalo jasno da će RK Metković igrati u prvoj ligi postalo je pitanje gdje će igrati. Moram priznati da mi ništa nije bilo jasno. Znao sam da je klub bio u rukama aktualne vlasti i s Orbom na čelu. Pitao sam se kako je to sad upitno gdje će igrati. Sve mi se razbistrilo kad sam prvo na web stranici grada vidio članak o klubu i sliku. Jasno mi je bilo da je nova struja preuzela grad. Politički je spašen klub a i politički su došla pojačanja i odgoda stečeja. Nema kluba koji nešto ne duguje svojim bivšim igračima i nema kluba kod nas koji je zbog toga trebao u stečaj i izbaciti iz lige. Ali eto tog ima kod nas. Drago mi je da je klub ostao u ligi i da ide dalje. Na prvoj utakmici me iznendaila popunjenost dvorane. Skoro kao kad je dolazio Zagreb. Ono što sam (zločesto) primjetio da pojedine nisam ranije viđao na rukometnim utakmicama. Očito je trebalo dati podršku stranki i doći na utakmicu. Valjda će redovno dolaziti i zdušno navijati. Samo se nadam da politika neće pokvariti klub. Zanimljivo da nas spašava klub koji je uništio RK Metković u najvećem usponu. Da nije bilo neprijatelja "iznutra" klub nebi izgubio prvenstvo na nepošten način. Nadam se da znate o čemu je riječ od prije nekoliko godina.
I da nastavim dalje. Dobili smo još jedan radio, Radio Naronu koja pak ima koncesiju za grad Opuzen a sjedište mu je u Metkoviću. Nisam siguran da se čuje do Opuzena.
Uoči lokalnih izbora na proljeće iduće godine, skoro godinu ranije, kod nas su se stvari dobrano zakuhale. Pored radija imamo i dvije tiskovine. Metkovski vjesnik i Metković sutra. Prvi izdaje Grad, dakle stranka na vlasti, a drugi teži biti list o kulturi. Kome je naklonjen lako se uoči. Dovoljno je pogledati zadnji (aktualni) broj na prvoj stranici, u riječi i slici. Nisam toliko obraćao pažnju čiji su dok mi za oko nije zapeo jedan detalj. U članku o izložbi stoke i sira dan prije blagdana svetog Ilije nigdje nije spomenut aktualni gradonačelnik. Piše da je sajam otvorio "u ime ministarstva poljoprivrede..." a ne spominje se da je sajam otvorio gradonačelnik. Pa sam onda malo pozornije pročitao novine i gle čuda, nigdje ni spomena imena gradonačelnika niti funkcije. Ništa, kao da ne postoji. A "druga opcija" spominje se više puta. Tu smo dakle, pomislih, još jedan politički projekt. Zajedno i radio i novina. Pripreme su počele. Skoro pa kopiraju Jambine poteze od ranije. Bit će vrlo zanimljivo posebno pred same izbore.
Šteta što nisam mogao danas biti na utakmici Metković2-Metković 1963 jer sam čuo da je bilo burno. E gdje je dobri naš Meštar da kaže "neću pulitiku u svoju butigu". Umjesto da zajedničkim snagama napredujemo energija se troši na rušenje jedni drugih. O tome drugi put.

05.10.2008. u 22:00 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog o raznoraznim (aktuelnim) zanimljivim temama

Neću biti svakodnevan, teško je to pratiti, ali recimo svakih par dana, dalo bi se podnijeti i meni a i čitateljima, dovoljno vremena da se pojedina tema "istroši". Osim ako ne iskrsne neka aktuelna zanimljiva tema.

Linkovi

novi bloger
metkovac.tk
Borovci
novac

grad Metković
grad Ploče
index.hr

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj e-sandučić:

tematix@yahoo.com

Free Web Page Hit Counter