tematix

petak, 19.09.2008.

Thompson

Dugo me nije bilo. Vjerojatno nitko i ne svraća više na ovu stranicu. Pokušat ću se ponovno "aktivirati" mada sam se ohladio. Nekako će biti zanimljivije pred ove lokalne izbore.
Večerašnji koncert Thompsona je bio super ali mi je, a vjerojatno i svima u dvorani nestanak struje pokvario sve večeras. Očekivao sam da će se koncert nastaviti ali kad sam vidio da pakiraju opremu sve je jasno bilo. Razočaran sam što se nitko nije udostojio reći nešto zašto je prekinuto i dali će se nastaviti. Bez obzira što je humanitarni, nije razlog da se koncert zbog "više sile" uskoro i ne ponovi. Ipak je održano samo pola koncerta i to na samom vrhuncu a svi u dvorani su uredno platili ulaznicu. Nadam se da će Thompson biti fer i ponoviti ovaj koncert koji nije završen. Šteta što je zahladnjelo jer bi na otvorenom bilo još bolje.
Dođoh kući i vidim na vijestima da je razlog nestanka struje prekid dalekovoda kod Makarske zbog nevremena a i požar hara kod Veprica. A već sammislio da je netko namjerno "minirao" koncert.

19.09.2008. u 23:31 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog o raznoraznim (aktuelnim) zanimljivim temama

Neću biti svakodnevan, teško je to pratiti, ali recimo svakih par dana, dalo bi se podnijeti i meni a i čitateljima, dovoljno vremena da se pojedina tema "istroši". Osim ako ne iskrsne neka aktuelna zanimljiva tema.

Linkovi

novi bloger
metkovac.tk
Borovci
novac

grad Metković
grad Ploče
index.hr

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj e-sandučić:

tematix@yahoo.com

Free Web Page Hit Counter