BeZVeZe...

neki stihowi s neta..i owak..:

STO NE ZOWES GOWNO MALO?
ZAR TI WISE NIJE STALO?
JA TE ČEKAM TI NE PISES,
IDIOTU ZAR ME IZ SWOGA SRCA BRISES?
PISI MI,DOK TI NIJE KASNO,
JER MI WISE NISTA NIJE JASNO...


WOLI ME,
MAZI ME,
NEMAS KUD..
MRZI ME,
KAZI ME..UZALUD!
KUPI ME,
PRODAJ ME..
HOCES ME,NECES ME..
MA,ZNAS STA MOJ ODGOVOR JE ??
BRIGA ME!!!


NE TRCI ZA NJIM,
NECES GA STICI,
AKO TE WOLI,
SAM CE TI PRICI!!!! =)


KAD TI KAZE "volim te",
RECI MU DA LAZE,
JER SE prawa LJUBAW U OCI ne KAZE!!


TI BI JEDNOM,
JA BI WISE,
TI BI GLASNO,
JA BI TISE...
TI BI SPORO,
JA BIH BRZO,
TI BI NJEZNO,
JA BIH GRUBO..
JA BI DANJU,
TI BI NOCU...
MA TI BAS neces KAD ja hocu!! =)

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Ja ,ja i...JA!!! =)

Sa krive strane su me izvukli doktori..
datuma-12.2.
to je..hm? dan puknutih kondoma? ilii propalih abortusa?
još nije sigurno..
...
Zovu me Tina
Kuje mi nisu dali ime koje želim još od kad sam bila u utrobi
..(ime nepostojece..)...
kako me još zovu??..
hmm..Dadi,Ofca,Kuja,Tinica,
Tinči,Tinka..Đenis...
svako me zove kak mu se sprdne..
:D
...
kaj volim?pa hmm..
ima puno toga...
volim mjuzu,buraza,frendove,izlazit
kad smo samo buraz i ja doma...kad sam

VOLIM & CJENIM ISKRENOST!!!
volim to kaj sam senilna (za to je mia kriva hehe..)
OBOŽAVAAAM kad me ljudi gledaju čudnim pogledom,pa
im ja kažem onako u strahu PAZI POJEST ĆU TE!!
uhh,prejeben osječaj.
kaj još volim...
izležavat se,bit na kompu
ljenčarit..izlazit,
zajebavat se,
slusat mjuzu,
etc.

best pjesme- PRAZAN STAN,
PLAWA MOTOROLA,
NIKO & NEKO,
PRAWI SE,
NE WOLIM TE,
SUPERMAN (hladno piwo),
FENOMENALNO,
SLATKA MALA,
SITA SWEGA,
MALA,
HEJTERICA,DECKO JE MOJ,
BAS JE DOBRO BITI JA,
RECI JA,
GAS GAS,
PRIJATELJICE,
UMBRELLA,
NEPRAWDA,
5 MINUTA,
SAD MI KRIWO,
PILE,
SWUDA SI OKO MENE,
S KIME SI NOCAS SPAWALA,
...etc.
ma gro ih je =)

best frendice i frendowi-
Mia,Petakica,Sara,Helena,Petra,
Tena,MeDo,niKola & BaRbaRiCh!! =)

do kraja ziwota zahwalna cu bit starcima
sto su uwjek bili uz mene i trpili me...
huh,briem da bi dobila 190 slom ziwaca
da imam djete poput sebe...lom...

i MiJi...razlog-ona zna...hwala ljubek...
sto si 3 godine uz mene,i sto si uwjek tu,
kada je to potrebno..wolim te muchisiimo!!! :):)

MeDo... eh...vojim te puno
i nikad te necu zaborawiti,
obecajem ti
uwjek cu te se sjecati i woljeti te..
na neki swoj *ChuDaN naChiN*..:)

ima tu jos ljudi koje jako wolim
jedna od njih je narawno moja petakica..wtp kujo :D



Linkovi

peTakiCa :)
TeA :)
zMiA =)=)=)

nedjelja, 06.07.2008.

×× DaLeKo Od OkA,aLi Ne i Od SrcA ××

. . . ta recenica mi nikada nije imala smisla nikakwoga..
posto sam ja uwjek ta koja ce nes morat komentirat...
hmm...pa... DALEKO OD OKA ALI NE I OD SRCA????zagonetka je ta da je oko blize od srca.... ali...
nije ni Bog bezveze htjeo da ljudi imaju oci...nego
da gledaju nekoga koga zele imati ili imaju u SRCU...
pa zasto onda ne biti blizu oka....blizu srca moze bit uvjek...xD
ak me kuzhite..... :P
...
ja inache bubina dosta....grlo i glawa me rasturaju...
al nije da mi nije zao kaj sam bolesna...
drago mie xD....
promukla sam (wolim kad sam promukla ali da me grlo ne buba bilo bi
UbeR KuuuUuUuuL...)
a inace swe 4.... lol....
malo razmisljam o swemu u zadnje wrieme,
posto sam se odwoila dosta od ljudi do kojih mi je stvarno
BILO stalo.... razmisljam ono zasto smo se odvojili,
i eto...vjerojatno smo sami kriwi za to...
niko nije manje kriw,ni vise....
swe prodje,proslo je i to...
ono razmisljam i dosta mi fali swe..
pocewsi od PETICE!!!!....kad sam sa swoim
najdrazima taamo izlazila,i kad smo bili glawna mladja
ekipa tamo....(Marina,Mia,Tea,Suzy,Romana,Vuk,Mario,Grga,
Zeko,Vonna...itd) ...ma joooj
tad je bilo nezaborawno....i najljepse uspomeene su ostale...
...
ta ekipa mi jako fali,jako jako jaaakkkoooo!!!!!!!
(al ajde..mi smo barem ostali u dobrim odnosima) xD
ajoj kad se samo sjecam markanja u SEDMOM RAZREDU....
piskor,rodic,tea,scrba,helena,marina,petrovic lazar i ja...
never forgeT!!!....
--
fali mi i vrijeme kvarta ove godine...
to je isto proslo u roku sekunde....
ne fale mi decki ni ljubakanja,
ni nista od toga,jer ove godine ljubawi kod mene nie ni bilo,
ne zawolim ja tak lako..a kada zawolim onda je to lala..uzas..xD
drago mi je sto ove godine nie bilo TOGA,
napokon disem punim plucima,uziwam u slobodi
i puccca mi K * * * *

wec fali mi zajebancija,smjeh,cuganje
,ma ta swe ekipa..
....swe to mi fali...
ali swaki dan swe manje....
sad je drugacije,ali nije da se mogu zalit!
jer je dobro,mozda cak i bolje nego **TADA**...
ali eto,uvjek ce mi neki trenutci,dani,minute,godine
ostat u sjecanju....
samo sto treba izbrisati lose stvari,i pamtiti dobre..
i imati najbolje uspomene...
koje mozda nikome ne vrjede...
. . .



| Komentiraj (5) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.