BeZVeZe...

neki stihowi s neta..i owak..:

STO NE ZOWES GOWNO MALO?
ZAR TI WISE NIJE STALO?
JA TE ČEKAM TI NE PISES,
IDIOTU ZAR ME IZ SWOGA SRCA BRISES?
PISI MI,DOK TI NIJE KASNO,
JER MI WISE NISTA NIJE JASNO...


WOLI ME,
MAZI ME,
NEMAS KUD..
MRZI ME,
KAZI ME..UZALUD!
KUPI ME,
PRODAJ ME..
HOCES ME,NECES ME..
MA,ZNAS STA MOJ ODGOVOR JE ??
BRIGA ME!!!


NE TRCI ZA NJIM,
NECES GA STICI,
AKO TE WOLI,
SAM CE TI PRICI!!!! =)


KAD TI KAZE "volim te",
RECI MU DA LAZE,
JER SE prawa LJUBAW U OCI ne KAZE!!


TI BI JEDNOM,
JA BI WISE,
TI BI GLASNO,
JA BI TISE...
TI BI SPORO,
JA BIH BRZO,
TI BI NJEZNO,
JA BIH GRUBO..
JA BI DANJU,
TI BI NOCU...
MA TI BAS neces KAD ja hocu!! =)

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Ja ,ja i...JA!!! =)

Sa krive strane su me izvukli doktori..
datuma-12.2.
to je..hm? dan puknutih kondoma? ilii propalih abortusa?
još nije sigurno..
...
Zovu me Tina
Kuje mi nisu dali ime koje želim još od kad sam bila u utrobi
..(ime nepostojece..)...
kako me još zovu??..
hmm..Dadi,Ofca,Kuja,Tinica,
Tinči,Tinka..Đenis...
svako me zove kak mu se sprdne..
:D
...
kaj volim?pa hmm..
ima puno toga...
volim mjuzu,buraza,frendove,izlazit
kad smo samo buraz i ja doma...kad sam

VOLIM & CJENIM ISKRENOST!!!
volim to kaj sam senilna (za to je mia kriva hehe..)
OBOŽAVAAAM kad me ljudi gledaju čudnim pogledom,pa
im ja kažem onako u strahu PAZI POJEST ĆU TE!!
uhh,prejeben osječaj.
kaj još volim...
izležavat se,bit na kompu
ljenčarit..izlazit,
zajebavat se,
slusat mjuzu,
etc.

best pjesme- PRAZAN STAN,
PLAWA MOTOROLA,
NIKO & NEKO,
PRAWI SE,
NE WOLIM TE,
SUPERMAN (hladno piwo),
FENOMENALNO,
SLATKA MALA,
SITA SWEGA,
MALA,
HEJTERICA,DECKO JE MOJ,
BAS JE DOBRO BITI JA,
RECI JA,
GAS GAS,
PRIJATELJICE,
UMBRELLA,
NEPRAWDA,
5 MINUTA,
SAD MI KRIWO,
PILE,
SWUDA SI OKO MENE,
S KIME SI NOCAS SPAWALA,
...etc.
ma gro ih je =)

best frendice i frendowi-
Mia,Petakica,Sara,Helena,Petra,
Tena,MeDo,niKola & BaRbaRiCh!! =)

do kraja ziwota zahwalna cu bit starcima
sto su uwjek bili uz mene i trpili me...
huh,briem da bi dobila 190 slom ziwaca
da imam djete poput sebe...lom...

i MiJi...razlog-ona zna...hwala ljubek...
sto si 3 godine uz mene,i sto si uwjek tu,
kada je to potrebno..wolim te muchisiimo!!! :):)

MeDo... eh...vojim te puno
i nikad te necu zaborawiti,
obecajem ti
uwjek cu te se sjecati i woljeti te..
na neki swoj *ChuDaN naChiN*..:)

ima tu jos ljudi koje jako wolim
jedna od njih je narawno moja petakica..wtp kujo :D



Linkovi

peTakiCa :)
TeA :)
zMiA =)=)=)

srijeda, 02.07.2008.

mozda jesam malo stroga kao sefica ;);)

nema me na kvartu vec par dana,
iskreno i ne fali mi niti malo.
tek sam neki dan shvatila kako su ljudi samo pokvareni,
okrive te za nes za kaj nisi kriv..katastrofa...
...
al mene to ne dira,
jer kad pocnem vracat,
vratit cu swe,do zadnje prevare,izdaje...
jer tina ne oprasta..;)..
...
ak si ti dobar prema meni ja cu bit jos bolja prema tebi,
a ako mi se zamjeris jao tebi ak te sretnem...
jer tada ne razmisljam o postupcima..
i NE OSTAJEM NA RJECIMA DA BI SPRJECILA...
nije to tako zato jer sam ja iz LUDARE!!
...
inace mislim da ce mi ovaj vikend biti predobar...
i jedwa cekam,danas idem u grad
s mijom prisjecat se starih predobrih wremena,ne zaborawljenih..
prvo sam trebala ic s teom il marinom,al fkt sorryte curke neda mi se bit na kwartu..
uzash...al moramo jedan dan na kawu neku negdje izwan kwarta ;);)
...
inace sutra je mojoj mackici rodjendan ;) to ce isto biti kaos :P
..
opcenito sam ok,bezveze,ali obicno
doma sam,osjecam se super i odlicno =)
..
jedino kaj me zivcira to kaj ljudi briju da cu ja uvjek nasmijawat ljude
mia kao kaj ti je zovko reko 'budala za zajebanciju..'
eh,pa,onda se cude neki kad sam lose volje,
hallo imam i ja problema iako to ne pokazujem i ne govorim okolo,
jer nazalost nemam se s cime hwaliti,barem ne kaj se toga tice..
mogu i ja bit tuzna,shebana i u kurcu
ali uvjek sam u prosjeku...
radujem se SKORO ssvakom covjeku,
samo nek se CUGA,tada dobro je i briga KAO da ne postoje,
jebiga cura sam...
;)



| Komentiraj (1) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.