BeZVeZe...

neki stihowi s neta..i owak..:

STO NE ZOWES GOWNO MALO?
ZAR TI WISE NIJE STALO?
JA TE ČEKAM TI NE PISES,
IDIOTU ZAR ME IZ SWOGA SRCA BRISES?
PISI MI,DOK TI NIJE KASNO,
JER MI WISE NISTA NIJE JASNO...


WOLI ME,
MAZI ME,
NEMAS KUD..
MRZI ME,
KAZI ME..UZALUD!
KUPI ME,
PRODAJ ME..
HOCES ME,NECES ME..
MA,ZNAS STA MOJ ODGOVOR JE ??
BRIGA ME!!!


NE TRCI ZA NJIM,
NECES GA STICI,
AKO TE WOLI,
SAM CE TI PRICI!!!! =)


KAD TI KAZE "volim te",
RECI MU DA LAZE,
JER SE prawa LJUBAW U OCI ne KAZE!!


TI BI JEDNOM,
JA BI WISE,
TI BI GLASNO,
JA BI TISE...
TI BI SPORO,
JA BIH BRZO,
TI BI NJEZNO,
JA BIH GRUBO..
JA BI DANJU,
TI BI NOCU...
MA TI BAS neces KAD ja hocu!! =)

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Ja ,ja i...JA!!! =)

Sa krive strane su me izvukli doktori..
datuma-12.2.
to je..hm? dan puknutih kondoma? ilii propalih abortusa?
još nije sigurno..
...
Zovu me Tina
Kuje mi nisu dali ime koje želim još od kad sam bila u utrobi
..(ime nepostojece..)...
kako me još zovu??..
hmm..Dadi,Ofca,Kuja,Tinica,
Tinči,Tinka..Đenis...
svako me zove kak mu se sprdne..
:D
...
kaj volim?pa hmm..
ima puno toga...
volim mjuzu,buraza,frendove,izlazit
kad smo samo buraz i ja doma...kad sam

VOLIM & CJENIM ISKRENOST!!!
volim to kaj sam senilna (za to je mia kriva hehe..)
OBOŽAVAAAM kad me ljudi gledaju čudnim pogledom,pa
im ja kažem onako u strahu PAZI POJEST ĆU TE!!
uhh,prejeben osječaj.
kaj još volim...
izležavat se,bit na kompu
ljenčarit..izlazit,
zajebavat se,
slusat mjuzu,
etc.

best pjesme- PRAZAN STAN,
PLAWA MOTOROLA,
NIKO & NEKO,
PRAWI SE,
NE WOLIM TE,
SUPERMAN (hladno piwo),
FENOMENALNO,
SLATKA MALA,
SITA SWEGA,
MALA,
HEJTERICA,DECKO JE MOJ,
BAS JE DOBRO BITI JA,
RECI JA,
GAS GAS,
PRIJATELJICE,
UMBRELLA,
NEPRAWDA,
5 MINUTA,
SAD MI KRIWO,
PILE,
SWUDA SI OKO MENE,
S KIME SI NOCAS SPAWALA,
...etc.
ma gro ih je =)

best frendice i frendowi-
Mia,Petakica,Sara,Helena,Petra,
Tena,MeDo,niKola & BaRbaRiCh!! =)

do kraja ziwota zahwalna cu bit starcima
sto su uwjek bili uz mene i trpili me...
huh,briem da bi dobila 190 slom ziwaca
da imam djete poput sebe...lom...

i MiJi...razlog-ona zna...hwala ljubek...
sto si 3 godine uz mene,i sto si uwjek tu,
kada je to potrebno..wolim te muchisiimo!!! :):)

MeDo... eh...vojim te puno
i nikad te necu zaborawiti,
obecajem ti
uwjek cu te se sjecati i woljeti te..
na neki swoj *ChuDaN naChiN*..:)

ima tu jos ljudi koje jako wolim
jedna od njih je narawno moja petakica..wtp kujo :D



Linkovi

peTakiCa :)
TeA :)
zMiA =)=)=)

petak, 27.06.2008.

:):)

bas katafakingstrasno..
swaki dan sto wise ljude poznajem,
to se wise u njih razocaram..
ne kuzim kak ljudi nemogu shvatit neke stvari...
ok mozda neki imaju prewise ponosa,
neki su tvrdoglawi...
shvacaju ali to ne zele priznati!!!
ne kuzim kaj nam swima treba
da se spustamo toliko nisko...
da se swadjamo i patimo ...
da jedni druge NE RAZUMIJEMO????
PA KAJ NAM TO TREBAA!!...

da su neki tak glupi,ili se samo prawe,
u swakom slucaju dobro im ide...
i ne,ne kazem da sam ja savrsena,i da ja ne grjesim...
jer to nie istina,grjesim mozda cak i wise od ostalih..
ali na swoju grbacu stawljam sranja,a ne na tudju...
ako shwatim da nisam u prawu pa barem priznam
ne glumim najpametniju,
nisam pokupila swu pamet swjeta,nije NITKO!!!!
najgore je kada te najdrazi izdaju ili iznevjere..
ili nawodni frendowi koji ti gowore da te woli wise od IKOGA & ICEGA,
tipa 'hwala kaj si uz mene wolim te,nikog ne wolim kao tebe,
best si mi i to nemoj zaborawit,jer nikog ne wolim kao tebe'
a da drugi dan kaze drugoj osobu ISTU RECENICU!!!???
ne kuzim kaj briju ti ljudi da ce tak imat wise frendowa,il koj kurac...
e pa ne..samo ispadaju swe wise jadni...
daj get a life...kaj se takwih ljudi tice NEMAM KOMENTARA...
a dobro...swe ce doc na swoje,i ljudi ce shwatit jednom,
ali maybe too late...
bete..
pozz.

**..Samo sam tebe voljela...**
**..Samo sam za tobom patila..**
**...Samo si mi ti nedostajao...**
**...Kad si me ostavio...**
**...Nisi predpostavio...**
**...Da te zaboraviti nikad necu...**
**..I da bi zivjela za tvoju srecu..**


poZ SwiMa,NajWiSsSeeEe TeNi & SaMaNTi,HwaLa CuRke...neMA Was SwijeT ;);)

... Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli ...
... Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi ...



| Komentiraj (1) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.