Copy the Code Below Falling Images, MySpace Codes, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics from Dolliecrave.com Glitter Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls and More FROM DOLLIECRAVE.COM! samo još malo.... - razmaženo derište - Blog.hr

utorak, 11.04.2006.

samo još malo....

evo vratila san se prije uru vrimena doma,pa san morala učit onu glupu povijest!!!!!!!!headbanga i posvađala san se sa najboljon prijonburninmad,mislin sad mi više nije najbolja al nema veze...tako me živcira šta se ona naljutila zbog totalno glupog razloganut ali ako se ljuti zbog sitnica onda mi nije čak ni prava prijateljica,nojel tako???????!!!!još ne znan šta ću napravit sa blogon ali pokušat ću da bude što originalnijithumbup!!!!!!!!!!!!!!a i bit će,viruj te mi...samo mi triba malo vrimena...a sad laku noć pa do sutra osim ako ne zaboravin!!!!!!!!!!!!!!!wave

- 22:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

opis skoro svakog dana,zezancije,gluposti...