WinLin + gitara + Powerpoint

= formula za dug i sretan život!

Linkovi na moja (ne)djela:


04.11.2014., utorak

ANTIGASTRITIS SONATA ZA MOJU KĆER

Moju kćer je opet primio taj gluupi & gnjuusni & gljigavomigavi & (cenzurirano) gastritis. Pa sam, u znak solidarnosti, na brzaka komponirao i snimio ovu antigastritis sonatu, neka svojim dobrim vibracijama pripomogne "našoj stvari".

Što ju više slušate i, još važnije, svirate, to će mojoj maloj biti bolje. Isplati vam se jer ta "mala" studira medicinu pa će ubrzo ona vama pomagati! Pjesma je pod linkom Glazba (lijevi stupac) a zove se, kako i priliči, antigastritis-sonata.

Akordi za pratnju (tada nije problem skinuti solo):
F C G C, F C G-F a
e a G C F C G-F a

Prvi puta mi je krivo kaj mi je glazbeni studio jedan stari notebook pa se basevi slabo ili nikako čuju. Tja, kad sam škrt... :-( A kupio sam profi mikrofon, istina! :o) Al je snimka s njime očajna pa ipak rabim built-in mikrofon :-( Ali, sve u svemu, važno da je zabavno! :o)

Oznake: antigastritis, sonata