Majstor Svjetla's blog

22.01.2007. 21:28

Neshto novo, neshto staro....

"Grupa tehnološki nepismenih lopova je ukrala GPS uređaje, pomoću kojih su odmah uhapšeni.

Grupa njujorških lopova je došla na ideju da iz obližnje opštinske garaže ukrade 14 mobilnih telefona. Nakon uspješne provale, kriminalci su razdijelili plijen. Međutim, nijesu primjetili da se nije radilo o tehnološki naprednim mobilnim telefonima već o GPS uređajima, koji se instaliraju na kamione i ostala komunalna vozila i opštinskoj centrali prenose podatke o trenutnoj lokaciji vozila.

Nakon dojave o krađi, policiji nije trebalo mnogo da precizno locira kriminalce, a jedan od njih je uhvaćen kako pokušava da napravi poziv sa njemu nepoznatog uređaja.

U ovom slučaju, pravda je bila brza i dostižna."

Zamislite kolko covjek treba da bude nevidjeno glup (u danashnjem dobu, kad i moja baba (zena od 83 godine) zna da shalje sms poruke sa mobilnog telefona) da napravi neshto ovakvo... Ne razlikovati GPS uredjaj od mobilnog telefona.... Josh pokushavao daokrene nekog sa njega... QQQ

Sada cu prichati o svojim mobilnim telefonima...

Prvi mobilni telefon sam dobio u 6. razredu osnovne i to je bio Alcatel Easy DB

Dobar je bio za to vrijeme, ali je na kraju zavrshio u WC sholju neke diskoteke. Nikad necu saznati zashto...

Posle njega je na red doshla Nokia 3310

svima dobro znata i poznata... moram napomenuti da sma imao najbolji rezultat u shkoli na igri Snake. sluzila me je dobro sigurno godinu i po dana, ali je onda otishao display pa i ona. Samo kad se nasmijem kako je otishao displey... to su bili dani.... Bio sam sa curom na Morachkoj plazi (ona sadrzi mnogo kamenja, presjeka od 5 do 20 cm) i dok smo imali seksualni odnos ona je koljenom pritisla moj telefon uz kamen... i ode display.... Fino sjecanje vezano za jedan mobilni telefon... I naravno sex.

Sledeci na redu je vec bio Sony Ericsson T610

njega sam imao kraj sebe skoro dvije godine... i dobro me je sluzio. posebno njegova aluminiska maska koja je trpjela sve padove i udarce... ali i njemu je presudila Moracha. samo ne na onaj lijepi nachin kao nokii, vec se jadnik sa mnom okupao u njoj, zaboravio sam da ga izvadim iz dzepa i tako mu je tu doshao kraj...

onda je na red doshla Nokia 5140

nju nisam predugo koristio, nekih 3 mjeseca

Kada sma preshao na Nokiu 6600

nju sam obozavao. josh sam sa njom dobio 256 mb karticu. bilo je masu muzike na njoj... uzivalo se maksimalno... ali jedne veceri mi je ukradoshe...

i dodjoh do kraja, ali nadam se ne i zadnjeg mog mobilnog, a to je Samsung X680

Telefon je super. imam masu aplikacija, podrzava mp3 i video zapise, ali bash shteta shto je mala memorija (oko 30 mb), a nema mogucnost ubacivanja kartice...

eto ukratko o mojim mobilnim telefonima... Kiss za sve... 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

02.2007 (4)
01.2007 (3)
11.2006 (3)
10.2006 (9)
09.2006 (10)
08.2006 (4)
07.2006 (8)
06.2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

O meni i mom zivotu...

Ime: Slobodan
Grad: Podgorica
Zanimanje: Majstor Svijetla
Firma: Kulturno-Informativni Centar "Budo Tomovic" (mi ga zovemo skraceno KIC)
Datum rodjenja: 05.02.1987. godine

Volim sve shto i mladi ;)

Linkovi

Blog.hr
Brljok

Free Web Site Counters


Od 14.07.2006. godine...

One koje citam....


Anketa...





pink floyd lyrics


a - z LYRICS

Zahvale