petak, 29.06.2007.

Beograd,Inđija-RHCP

napokon stigoh.:D
Daklem...

kako je došlo do ideje da ja uopće idem na koncert u Beograd?
naime,moj tata je jedan dio dvoje mladosti proveo u Beogradu tj. u vojsci JNA,i to točno prije 20 godina.
i od tada ga njegov prijatelj stalno poziva gore.ali naravno,on je tipični dalmatinac-voli putovat jedino kad ide u ribe. i tako sam ja (i RHCP) bila povod da odemo u Beograd.
I spakovali se ja i tata u onaj petak (22.6.) i krenuli za Beograd.Nakon 12 sati pokušaja spavanja u autobusu,cili polomljeni i ukočeni stigli smo u Beograd.

Prvo što sam ja pomislila kada sam vidila onu autobusnu stanicu je bilo :" a kvragu,pa ovaj grad je Split-br-2.neeeee....."
Skroz krivo.
Istina,taj dio je katastrofalan.Ali Beograd.Prekrasan.Nevjerojatan.Podsjeća na Beč ili Stockholm.
Većinom je čist.Leži na dvije rijeke i to mu daje onu posebnost.Ako odeš 10 min autobusom od Knez Mihailove (glavna ulica),stižeš na obalu Save ili Dunava koji su okruženi šumom. (Istina,ne postoji više Lepi Plavi Dunav,ta boja više ne postoji)..i da,postoje splavovi na rijekama na kojima možeš popit kavu...jako lijepo...a kava tj. kafa....čak i postoji u kafiću ona turska kafa,prava...prelegendarno...

I tako smo ja i tata i njegovi prijatelji,istraživali Beograd (prava uvertira za RHCP).
U medjuvremenu je došao i Kiki u Beograd pa smo nas dvoje lutali po Kalemegdanu :D

pogled na Beograd s Kalemegdana


Knez Mihailova by night


Belgrade by night


hram svetog Save


ja i Kiki jedemo sladolede od 20din :D


ja i tata u srpskom narodnom restoranu :D


___________ _____________ __________________________



Koncert.Inđija.
jao.pa koja se to ekipa skupila. rokerol. Ja,tata,bračni par,jedan poljak i lik koji skuplja suvenire iz Drugog svjetskog rata. Ja sam umirala od smijeha.Poljak je bio teroriziran pitanjima poput : "Who do you hate the most?Russians or Germans?" ili "Have you ever been in Aušvic,and can you bring me some souvenirs?" . Ovaj će Poljak kasnije imati važnu ulogu u spašavanju NAS...

Inđija je selo i ogromno polje kukuruza na pola puta između Beograda i Novog Sada.100 000 ljudi je bilo na tom koncertu.Nezamislivo.ja sam stala kilometar od bine,a iza mene je bilo još 3 km ljudi.
Svirka je bila fenomenalna.RHCP isijavaju energijom i karizmom (iako je kontakt s publikom bio nikakav).Svirali su 14 pjesama i to sa zadnja tri albuma ( californication,by the way i stadium arcadium).
Najbolja pjesma je bila (hehe,nećete vjerovat ) od ABBA-e S.O.S. :D ....

Svirali su jako kratko.Sat ipo.I taman kada su se ljudi zagrijali ,oni su prestali svirat.Užašno.Ljudi su bili bijesni,čaše su letjele prema bini.I taman kada su prestali svirat,doslovno 2min. prije kraja,pala je ogromna kiša.Policija se pokupila kućama,osvjetljenja nije bilo.Ispred prostora za koncert i publiku bio je parking sa nekih 50 000 auta. Svi smo bili mokri,neki i pijani,blatnjavi. Organizatori su nas iznevjerili.Neki su ljudi kućama došli ujutro u 8,a koncert je završio u 23.30.Prometni kolaps.kaos.

E,tu je važnu ulogu imao Poljak.On je trčao 3km poslije koncerta do auta i došao po nas.auto smo mu sredili skorz.nas šestero smo mu zablajtnjavili auto,prolili lošu rakiju Stomakliju po autu ( to smo uzeli da se zagrijemo,ali na kraju nam je još više bilo hladno.),a i kupili smo bili Tirolsku salamu (jako gladni.) koja je pala na pod i do sutradan se usmrdila.ajme,odvratno.I nas šestero ( 4 pijanih ,trijezne-ja i jedna teta) smo nezahvalno zaspali,a poljak nas je odveo kući (stigli smo u 4 ujutro).Svaka čast,Tomik.

Sve u svemu-ludilo.

ekipa (eh,da,naučila sam ćirilicu :D)


nepregledna kolona ljudi


kukuruz-tu se vršila nužda,jel...užasno....


koncert :D


eto...

možete nać još slika na mom myspaceu...

www.myspace.com/n_eliester



- 08:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>