bLoG vEseLog Pyre

05.05.2007., subota

KAO DA NIKAD NISI

Te smo večeri ja i mala sjedili u šumi i gledali albino vrane.Divili smo se Usahnuloj mjesečini.Miris teleće lešine širio se zrakom dok je ona čačkala uvo grančicom breze.Moje su marte ošle u kurac...nisu imale đon a iz njenih su starki virili nožni prsti.Vjeverice su glasno hrkale pa sam ih morao streljat da ne ubiju romantiku.Stisnula se uza me i zagrlila me.Potajice sam joj pojeo zadnji komad čokolade.Pored nas,u grmu,znatiželjni pogled uspaljenog 75-godišnjeg voajera pratio je svaki naš pokret.I niš mi nije bilo jasno.Razmišljao sam o naglom padu dionica Agrokora a to me navelo da pomislim na pokojnu neku ženu iz crne kronike.I sjetim se da je buraz govorio kako se pršut na tavanu ucmiljio pa ga treba pojest a ja mu nisam vjerovao dok se na me nije okomio Provalija Zulufepuštampašić,koji mi reče kako nijedna voćka ne pada daleko od stabla ako je ti prethodno ne ubereš.Ta me izjava,sjećam se,razbjesnila pa sam zvao frenda da mi donese jabuke s placa.I nisam ih pojeo da se zna.
I dok sam razmišljao o tome ona me tresne nečime po tikvi i reče da se skoncentriram na romantiku.I jesam.Pa sam joj kao poslao poljubac a ona meni nije.I četiri smo sata buljili u one vražje godove na stablu a ja sam kipio ko pravi mali zagoreni seljak.

Što sam učinio?
a)Stavio sam si grančicu u uho
b)pjevušio makedonske narodne
c)pojeo vlastitu šaku
d)pustio dašak svježine :)
e)Seks je organska funkcija u reproduktivnom sustavu vrste

- 22:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

UF ŠTA VAM NOGE SMRDE!





MEJL MEJL MEJL MEJL------>wondervido@net.hr

MSN MSN MSN MSN-------->wondervido@msn.com

ICQ ICQ ICQ ICQ---------->493-511-218

WANTED:DEAD,ALIVE OR IN PIECES

ECI PECI SASJECI