bLoG vEseLog Pyre

19.04.2007., četvrtak

Ajjjj Napokon!

Sve su mi lađe ošle u kurac.Hoću reći,nema te rupe u koju se čovjek može zavuć a da ga određena osoba ne nađe.Pokušao sam sve metode:od ulaska u špilju,zakopavanja pod zemlju do ulaska u vlastiti šupak.To se čini možda preekstremno ali barem ulazim u vlastiti šupak a ne neki tuđi,dlakavi.
Gdje je nestalo ono malo slobode koju su nam obećali prilikom iscjeđivanja iz testisa?Odlučio sam da se neću boriti za drugoga jer zapostavljam sebe a tome najbolje svjedoče hemeroidi na mojoj bonoj stražnjici.I tako objavljujem da od danas više ne poričem da sam egomanijak.Volim sebe,a i trebao bih jer me nitko drugi ne šljivi a niti trebaju jer sam dovoljno odrastao da si sam obrišem guzicu.
Od danas je Veseli Pyro postao osoba od krvi i mesa a ne alter ego.
A kako ste mi vi??
- 23:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

UF ŠTA VAM NOGE SMRDE!





MEJL MEJL MEJL MEJL------>wondervido@net.hr

MSN MSN MSN MSN-------->wondervido@msn.com

ICQ ICQ ICQ ICQ---------->493-511-218

WANTED:DEAD,ALIVE OR IN PIECES

ECI PECI SASJECI