BoRiNG.....mmmm DoNUT'S ;))

ponedjeljak, 10.04.2006.

bOoKiCh!!!!!!

Bok ljudi...!!Evo meni bilo mal dosadno pa dosla na net..Eeee ovaj vikend je bilo odlicno....u cet. je mojoj Monici rodjendan ,ima da joj ga cestitate...il cete da najebete.. ma ja sam pookla....heh..LOL...bas sam bila ubedirana kad sam saznala da se jednom liku svida neka zenska...a on se meni svida...smjc..al dobro..sve prolazi,i to proci ce..eh da..dragi me opet ostavio..biiiiii..al sad je gotovo 4ever and ever..ima drugih,ima boljih,to sam znala,a ja sam zbog njega po staklu hodala...ahahahahhahhahh..de LOOOOL..headbang sad je proljece,kao vrijeme zaljubljenih cerek ..pih.. isprika d sorry mali..nisam ja kriva..!!trebo si mal sacekat..Joj jedva cekam cetvrtak i ostale dane kad cemo da se ubijemo..jeeeee!!! jos 2 dana skole zijev a onda...PRAZNICI!!! thumbup hm... bit ce loodo..e jebem ti blizance..upoznam jednog lika,alena i pricam s njim i ja kasnije odem opet do njega da ga pozZ jer sam isla ciku,zagrlim ga,a on mene blijedo gleda ko sam ja...ja nist ne kontam i gledam u njega,pa nisam tolko pijana bogte pa sad sam pricala s njim..kaze on pricala si sa alenom,ja sam marin,njegov brat blizanac...isse koja bruka..ae poZz svima,Demu,mojim najboljim prijateljima-moniki,sobodichu,loricki,nikichu,tari,alki,papku,tonciju i ostalima nekicki,duci,mazuru,samiru,dini,gibiju,santicki,dori,dudi,ediju,andy,cosi,matasu,andrijanichu,liku koji nas zove cegrtuse,demijanu,blinderima i ekipici,budi i svima iz ekonomske i iz posha.....veeeeeeliki pozZ..!!! wave kissam vas kiss i poseban pozZ M,S,D,D2...LAV JU ALLLL!!!
- 20:37 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>