BoRiNG.....mmmm DoNUT'S ;))

ponedjeljak, 13.02.2006.

YOOOO!!! ;))

Yoo!!!!Evo mene..Rekla sam da cu vam napisat post kad budem bolje volje i evo me...E dvam odma cestitam VALENTINOVO !!
Z@ SREtNo Z@LjUBLjENE: Nadam se da sete dugo i sretno bit sa svojom voljenom osobom i da ce i ta osoba vas jednako voliti... ;)) LoVE 4EVER ((Ljub@v je zakon,koji pobjedjuje,ljubav je zakon ... ;)) myspace

S. Valentine images


Z@ oNE M@Lo M@NjE iLi M@Lo ViSE NESREtNE:Don't worry.be happy!! ;)) Nadam se da cete nac osobu s kojom cete bit sretni ili zbarit neku koju vam se svidja ;)) ma sve je good,good,good kad si mlad i lud..myspace

S. Valentine images


Uglavnom...E ja vise neznam di da izlazim..Oks i Posh su mi dopizdili,a nigdje drugdje mi ne vrijedi izac kad su mi izlasci PREoGRANiCENi,al dobro..Ah jos malo cu se strpit pa cu ic van ko svi normalni people.. ;)) Stvarno ne znam vise sta da vam pisem,neam inspiracije..E morat cu stavit neke slikice..jooooj ne da mi se slikat,a neam sad nikakve slikice..ma ponjet cu ja jedan dan fotich u sk. pa cu da slikam..hehe ;)) uzivajte mi,pisite mi neke komente da ne budem ko zadnja boodala bez comenta ;(( smjc...cMoXXXX e da,pozZ mojim pickama ,Lori i Mony,mojoj zenici Takici,tamarici,Duci,mom dragom,mojoj sekici,mojim najfrendovima Tonchiju i Papku i svima ostalima koje jaaako vojim,e da,i vejiki POZZ liku koji mi je dao inspiraciju za novi naslov..Mony & ya cemo plesat tvoj ples ;P...Sve vas volji vasa tonkica...poossa ;))
- 20:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>