BoRiNG.....mmmm DoNUT'S ;))

nedjelja, 05.02.2006.

JUTRO JE,JUTRO JE...

Helou...evo i mene..net mi je sjeban pa vise ne pisem ni postove ni comente..sad sam kod legice pa sam da vam se javim da znate da sam živa,iako se ne osjecham bash tak..sve mi propada..al bash sve!!!neam pojma shta da vishe radim od svog jebenog života,nemojte ni chitat ove postove,sam vam dosadjujem..SORRY..pisat chu vam ja happy ;)) postove kad mi malo krene na bolje,onda chu stavit i neke slikice i tak..tak da,,a do tad mi uživajte..voliiim vas sve...jaaaako..poossaa

Jutro je,jutro je,kad te nema bolje da se nisam ni probudila,nema mesta na jastuku kojeg nisam ljubila...željo moja,željo moja..

budi sa mnom i budi se sa mnom,željo moja,željo moja,u životu svega imam,al mi fali ljubav tvoja...
- 09:51 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>