BoRiNG.....mmmm DoNUT'S ;))

ponedjeljak, 23.01.2006.

boooookich

Evo koristim priliku da pishem post dok sam kod sobodicha jer kod kuche su mi seka i stari stalno na netu pa ja nikad ne dodjem na red..Evo odma da pozZ moju najbolju sekuuuuuu!!!!!!jako je looolimmmm...pusssa sekice...SAM DA JOSH NESHT NAPISHEM ZA SVOG BIVSHEG I ONDA VAM VISHE NECHU S NJIM DOSADJIVAT..Znam da vishe nikad nechemo bit zajedno,bilo mi je PRECHUDNO da sam sretna i da imam dechka kojeg volim i koji mene voli..Al sad sam skontala da nikad nechu nach nekog ko me voli a da i ja njega volim..To sam mislila za njega,a ipak sam se prevarila..

TESHKO JE RECHI,VOLJELA SAM GADA,
A JOSH TEŽE RECHI,VOLIM GA I SADA!!!!

ZATO SHTO SAM TI,VEROVALA SLEPO,VOLELA SAM TE LAGAO SI LEPO,
ZATO SHTO TI JE,SVE OD MENE PRECHE,OVO JE NASHE POSLJEDNJE VECHE...

Nadam se da nechesh prekasno shvatit shta si izgubio...nitko te nikad neche voljet ko shto te ja volim!!!

SVE MOJE NJENO JE,DA ODEM VREME JE,AL VOLIT CHESH SVE DO KRAJA SVETA,JER ZNAM KAD PROBUDISH SE SAM,TI ZAPLAKAT CHESH NA MOJOJ STRANI KREVETA...(KOD VUPE..)

NIJE MI DO TEBE STALO,I NE TREPNEM KAD TO KAŽEM,A U SEBI GLAS SE CHUJE,MILI BOŽE KAKO LAŽEM..

SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,OD KAD SE BEZ TEBE BUDIM,SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,BOJIM SE DA NE POLUDIM,TRAŽIM OCHI KAO TVOJE,SVE MI TVOJE NEDOSTAJE VRATI MI SE MILO MOJE!!!!!!

KRENIT CHU PRAVO DO NAJVISHEG OBLAKA,TAKO MI MALO TREBA DO ZADNJEG KORAKA,KAD SAMO MRLJA NA PLOCHNIKU BUDEM JA,TI CHESH TEK TADA ZNATI KOLKO SAM TE VOLELA... ovo je moja pesma..

SVE SE TO DOGODILO NA PUTU ZA LUDILO SRCE MI SE OPASNO U TEBE ZALJUBILO!!!

PozZ svima,uživajte mi..
- 15:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>