25.03.2007. / nedjelja

Kratko javljanje iz studija popovače.....

O daa,bio je ovo jedan jako interesantna vikend pun zavrzlamaheadbangzajebancijayes,preverzijadeadpederijenutškolenolijenčarenjacoolljubavicerekma svegagreedysmokinpartysmijehbang...

Ja sam se evo napokon našao sa svojom jednimo i najdražom sve smo,ajd kolko tolko raščistili i da ja i Žana smo zajedno,i da ja i Žana se volimo,ja volim nju,obožavam,ona menecerekkiss(barem se nadamsmijehsmijehsmijeh),nema više svađanja u komentarima,jasno,nemojte da vam ja tu moram dolazit,joooj,sunce vam poljubimblablamadnjami...

I tako ovak škola nećemo pričati bilo je ono,khm,da,bilo je svačega,ko i obično ali škola je jeziva i sablasna ustanova za (m)učenje te nećemo o tome.....

Uglavnom ovaj tjedan sam proveo uz net skidajući sve slike,epizode od bleacha i drugih animea na netu,inače iamm blagi oblik opsesivnog kompulzivnog gledanja svih animea i crtića,ah to dijete u meni,tak da sam uživao,stalno nešt crtkaram,otkad sam otkrio,moram malo da se pofalim jebga,da imam dara zato sam crtkaram i takbangthumbupnamcor..

U vidi urban mi svira u media playeru,tooo,i da kad ovo bude simba čitala,slušam ja još reggae,trenutno malo manje ali sluša se naravno,ne misli da toga nema kod menerolleyeswinkyes....

Hm...šta bih mogao još reći,da u gradu mi je bilo dobro,ma super čim sam ju vidio i zagrlio i ufff,odmah je sve bilo super i ljubavi šaljem ti opet puno ljubavi i pusacerekkisscerekkiss....

A ja mislim da bi bilo lijepo od mene sada ići spavati jer sutra je rano ustajanje a ja sad nemogu više gledati a kamoli tipkati...Ajde ljudi,uživajte mi,budite lijepi,pametni i ludirofl....Peace!!!!!!!!!!

- 22:51 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>