< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


_enable_comments: _yes/no_

Opis bloga

Malo o meni...
ime...dorijan
prezime...tatino...naravno
godina rođenja...199*
volim...bordat,pjevat,
vozit carting,
samo sebeXD
frendovi...srdjak, lončar,
zdela, fićo, gogs,sutalo
slusam:akon,timbaland,
timerlake,offspring
pjesme:4 minutes,bad boys
icq:425517413
mobajl...netreba ti
msn:dorijanlesic@hotmail.com
cura...imam:)
filmovi...svi bad boys...
rombo...rocky...
bla-bla
nick...DoDo
nemam vise nist pisat...
komentirajte puno...
adio...

Linkovi

hemmymahnamcor
neka tam glumica
dumb@rolleyessretan
ana
babač(diana)wavefino
wxy
milethumbupzujo
donica
iva...




_nedjelja_ 28.09.2008._

bla-bla

dobar dans svima...
sjetio se ja malo da napisem post...da vidimo...
u petak smo imali nekakav nastupza dan jezika...
bas sam bio ljep...bio sam jedan zalizani streber sa tregeerima....
malo smo glupo odglumili ali to je oke...
u skoli je dosadno...
doma pisem zadece...tu i tam...
slusam muziku...
igram ps3...idem svaki dan na trening...
subotom utakmice i tak...
jucer sam bio kod zdele na rođendanu...
bio je odlicno...prvo smo igrali basket...od 3 do 8...
onda smo ja i goga pobijegli da uzmemo film...uzeli smo neki film sa imenom hrenovke...xD...
putem smo svratili do sk8 parka...gledali natjecanje...a poslije su neki plesali...
dobro plesu...:D...
kad smo se vratili igrali smo sakrivaca u zdelinom vrtu...nije bilo ni malo svjetla...
jebenica...onda dok te neko nađe pocnes ga gađat paradajzima...
tak da smo bili svi ko gice...xD...
poslije smo se zatvorili u kuci igrali fifu...pjevali...plesali...i tako...
da vam ja sad nedosadim...vi meni pođite komentirat...
to je ot za danas...
adio....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
evo slike sa priredbe...xD...

_comments_ <266> / _save_ / #


_ponedjeljak_ 15.09.2008._

....

dobri den...
kak ste...evo ja se malo javljam...
pocela je skola...pisali smo inicijalne....i tak...
bili smo ja ko dobri tak da nismo trebali pisat iz hrv al sat je tu je...
inace nije se nist promjenilo...
gledam tv...slusam muziku...igram ps3...i nave ce se dopkam...
jednino novo je da "UCIM"...xD...i gledam crtice popodne i prije spavanja...
south park...bas su cool...
bas mi se neda pisal post...al sam obevcu ani da moram...
a sta ces...
jos malo pa moram u glazbenu...grrrrrrrr...
malu sunku zekat...xD...
u skoli cu morat glumiz strebera za dan jezika...
stivija turkel...xD...a valjda cu dobit 5...na kraju cu vam stavit spot jedan dobar...word up...
evo moro bi sad ic palacinke su mi gotove...
baka ispekla...
mljac...
ajd budite svi pozdravljeni...xD...
hasta la vista bejbi...
adio...


jebena pjesmica...a tek spot...hm...

_comments_ <152> / _save_ / #


_utorak_ 02.09.2008._

velkam tu a hel

dobri dan djeco...
kako ste mi vi danas...
evo jucer je pocela skola...jupiroflcrymad...
ajmo dalje...
tata me upiso na njemacki iz kojeg nist nekuzim...
ali ima valjda i vaznijih problema....
bla-bla...
inace slusam muziku...
igram ps3...
idem na treninge...
i tako to...
naso sam vam jednog pjevaca...
weird Al Yankovic...
pogledajte ga na jutubu...
nesto kao strani vatrogasci obradjuje pjesme...na engleski....
na karaju posta stavit cu jednu dobru pjesmu...dangerous...jebena pjesmica...
i inace nema nist novog...odem tu i tam do skejt parka...
malo se zekat sa zdelom...
bla-bla...
neda mi se vise pisat...pa vas prepustam vasoj dobroj strani ostavljanju komentara...
vi to jako volite radit jelda...xD
sa strane pozdrava budite svi pozdravljenji...
da nenabrajam sad puno covjeka...
a sad pjesma i vratimo se nakon reklama...xD...


_comments_ <103> / _save_ / #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lady Makai Design! Posjeti i Naruči!