< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


_enable_comments: _yes/no_

Opis bloga

Malo o meni...
ime...dorijan
prezime...tatino...naravno
godina rođenja...199*
volim...bordat,pjevat,
vozit carting,
samo sebeXD
frendovi...srdjak, lončar,
zdela, fićo, gogs,sutalo
slusam:akon,timbaland,
timerlake,offspring
pjesme:4 minutes,bad boys
icq:425517413
mobajl...netreba ti
msn:dorijanlesic@hotmail.com
cura...imam:)
filmovi...svi bad boys...
rombo...rocky...
bla-bla
nick...DoDo
nemam vise nist pisat...
komentirajte puno...
adio...

Linkovi

hemmymahnamcor
neka tam glumica
dumb@rolleyessretan
ana
babač(diana)wavefino
wxy
milethumbupzujo
donica
iva...




_srijeda_ 30.07.2008._

....

alo ljudovi....
sta ima....
evo je se vratio iz afrike....xD...
bilo je ljepo....puno smo plesali...valjda dobro....
tamo je bilo svast...ludog....no necu vas sa tim zamarat...
evo sad ce rokovo i ja sa vracam 15. kuci....ja sam trenutno na moru....
evo 10. je u vtc karting trka....to neznam jel cu ic jedino ako me tata odveze...
valjda oc....dobar je on....
i povodom rokova gradi se nova kartring staza koja ce bit dugacka killlometar...
inace ova sad ima 300 metara....a pokraj staze negdje ce biti skater park...
skakaone i ta sranja za skejtove i bmx-e....bit ce cool....
ovdje nema bas niceg posebnog....igram ps3...psp...slusam mjuzu i tako....
nist posebno....
zato budem iso u novalju malo kod srdjaka...i u jezera kod lea i klare...bit ce ludo...
ja vas necu vise zamarat pa prelazim na zelje i poszrave....zekam se...samo pozdrave...
pozzam...mamu...tatu...lea...klaru...srdjaka...tenu...loncara...mislava...i tako dalje dok svi nebudu sretno zivjeli...


i evo vam za kraj jednu malo stariju pjesmu...we be burning....trazio sam sexy lady ali nema...pa zato drugi put tu pjesmu...adio...komajte punno...

_comments_ <307> / _save_ / #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lady Makai Design! Posjeti i Naruči!