< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


_enable_comments: _yes/no_

Opis bloga

Malo o meni...
ime...dorijan
prezime...tatino...naravno
godina rođenja...199*
volim...bordat,pjevat,
vozit carting,
samo sebeXD
frendovi...srdjak, lončar,
zdela, fićo, gogs,sutalo
slusam:akon,timbaland,
timerlake,offspring
pjesme:4 minutes,bad boys
icq:425517413
mobajl...netreba ti
msn:dorijanlesic@hotmail.com
cura...imam:)
filmovi...svi bad boys...
rombo...rocky...
bla-bla
nick...DoDo
nemam vise nist pisat...
komentirajte puno...
adio...

Linkovi

hemmymahnamcor
neka tam glumica
dumb@rolleyessretan
ana
babač(diana)wavefino
wxy
milethumbupzujo
donica
iva...




_ponedjeljak_ 05.05.2008._

bla-bla

ey ljudovi...sta ima...
evo upravo sam doso sa nogometa...
...ja i srdjak smo nabusili sabu i ficu...XD...
inace dobili smo zadacnicei raska mi opet skinula ocjenu zbog pisanja....
grrrrr....ali sta ces sad....
kad mi je dosadno igram ps3...i slusam mjuzu...
cuo sam jednu odlicnu pjesmu od akona...inace je nova...
na kraju cu vam stavit...
bla-bla...
bili us praznici za četvrtak i petak...i sutra nemamo skole zato sto ovi imaju vrednovanje...
weeeeeeee...
u skoli mi je mob pao u wc...XD...
w850i...kmee...
i sad imam neku nokijicu...
idem vam ja sad...
ostavite punoo komentara...
pozdravljam...srdjaka...sutala...hrvojica...loncara....gogsa...tenu(usput ja sam ona lijeva na slici)...skokicu(ona je rekla da ju moram pozdarvit...)...dianu...lovru...ivu...i cijeli 6.d...XD...
evo vam sad pjesmica...


pjesma je tako mocnaaa...

_comments_ <673> / _save_ / #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lady Makai Design! Posjeti i Naruči!