CVIJEĆE

ponedjeljak, 29.08.2005.

Suncokret

suncokret

Izgleda da su suncokreti ovih dana u modi. Evo vam i od mene jedan.

- 22:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.08.2005.

Žuta ruža

Ruže

Danas sam mislila staviti jedan drugi cvijet, ali jurtos sam bila u šetnji i slikala jednu prekrasnu ružu i nisam odoljela a da vam je ne pokažem. nadam se da će vam se svidjeti bar upola kao i meni

- 20:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 26.08.2005.

Bijela ruža

Ruže

Šta nije prekrasna? Sve na jednom mjestu:kiša, sunce i bijela ruža.

- 12:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 24.08.2005.

Crvena ruža

Ruže

Svima koji danas zalutaju na moj blog poklanjam jednu crvenu ružu. Šteta što se netom nemože prenjet i miris.

- 20:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.08.2005.

Cvijet... ??? Rudbekija

Kako se zove ovaj cvijet

Neznam mu ni ime ali ako netko zna neka mi kaže. Zašto sam danas odabrala taj cvijet?
Zato jer me podsjeća na sunce, a kod mene već treći dan bez prekida lijeva kiša. Želim sunce!!!!!!

P.S Zahvaljujući gardeniji moj cvijet je dobio ime.Hvala !!!

- 20:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 20.08.2005.

KUĆNA LJUBIČICA

Plava ljubičica

Ovo je cvijet kojeg ćete vrlo često susretati u stambenim prostorijama. Ima ga u bezbroj prekrasnih boja i svaka od njih ima svoju čar. Nećete vjerovati ali iako sam veliki ljubitelj cvijeća meni nije nikad uspijevala. Zato koristim svaku priliku da je darujem kao poklon i uživam u njezinoj ljepoti kod meni dragih ljudi. Valjda jednostavno nemam ruku za taj prekrasni cvijet.

- 11:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 19.08.2005.

Početak

cvijeće

Neznam kako početi. Kažu da je početak svaki težak. Ja ću za početak reći da obožavam cvijeće. Tu ćete pronaći puno cvijeća i cvijetnih ideja. Pošto volim i fotografiju najviše će biti slika, a kažu da slika govori više od tisuću riječi.

- 17:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #