21.08.2007. / utorak

chat za vas!!!!!!!!!!!!!!!!1


Get your own Chat Box! Go Large!


- 21:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #

11.08.2007. / subota

About BLOG AND MY

Uh blog mi je opet posto zanimljiv.bas mi se da pisat postove ali ne znam o cem?puknucuRecite mi o cem da pisem.
P
O
Z
D
R
A
V
LJ
A
burninmadpartybangheadbangnamcorpuknucumahlud

- 12:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Igrica za vas

smokin
Johnny Rocketfingers




- 12:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.08.2007. / petak

Evo me opet,dugo nisam piso blog al kaj se moze.Ne znam evo nes o ljubavi:U ljubavi sam dobar sa svakom curom sam bio jednom dovoljno mi je par dana da joj otkrijem osobine.Bio sam sa curama mog i starijeg godišta.Evo naso sam curu ali nesmim vam rec ime.nije za javnost.Pozdravlja balky

- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Jedna osoba........

Kako me ta osoba zivcira ne znam kaj da radim,upomoc!!!!!!!!!!!!!stalno me pita kaj znaci A uuuuuuuuuuuuuuuuuu,ja joj kazem kog da pita kaj to znaci jer se meni ne da objasnjavat,bangbangbangbangbangbangbangpoludit cunutnutnutnutne znam kaj da napravimheadbangheadbangheadbang,evo dosta dugo nisam piso post,ali kaj cu dosadno je pa moram pisat post.ok ljudi komentirajte mi kaj da radimthumbupsmokinnutburninmad.P
O
O
O
Z
D
R
A
V!!!!!!!smokinparty

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.