Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

U ovom blogu moći ćete pročitati nekaj o meni,o rapu i poezju koju ja osobno pišem.....

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

jebeš linkove gledaj slike od frendova.....

shtef.....carčina.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nekaj o meni.......

uglavnom su sve pjesme ljubavne....logično......smijeh

svoje ti srcedajem,
koje ne pripada više meni,
koje voli samo tebe,
i na svjetlu i u sjeni,
dok se dižem na noge,
i dolazim do tebe,
netko drugi pobijedi,
i ostavi me ize sebe,
ne mogu to više trjeti,
stalno padam dolje,
možda da te prestaem voljeti,
bilo bi mi bolje...cerek

slomljeno ti srce dajem,
ali je za tebe,
voljelo je i voli,
i ne može bez tebe,
ima samo šavove,
i jedva se drži,
samo ljubav od tebe,
još jedino traži,
kada mu je daš,tada će se raspasti,
ti imaj jedan dio ja ću drugi,
i nikad nećemo se rastati...

to su neke pjesme od njih dosta....zuboneda mi se druge pisat.....neki drugi put....i želim prije vidjet hoće li vam se svidjet uopće......peace out...wavethumbup

<

10.11.2008., ponedjeljak

yo ljudi......

oioi.....kaj ima....evo mene...ono jebada al bilo je i bolje.....isssse koja sam ja faca......bio sam redar na turniru iz hrvanja....zuborofl...bilo je bolesno......prvi put da me neko slušo.....naughtyrofllaze...i zaradio sam si ljepo 100 kunića......jebada....thumbup...hrvaje ide polako,al sam odusto od slikanja....jbg neda mi se.....lud....pjesme ono...ne da idu....neg....ma idu jednostavno super...roflnut...sad ću najvjerojatnije ić na atletiku(il kak se već piše)....za nekog bacača onog sranja.....koplje il disk il kugla....boga pitaj.....rolleyescoolsjeban sam zbog nećeg...al to nesmijem napisat jer jedna osoba ide na ovaj blog pa bi moglo bit još većih sranja....samo dvoje ljudi zna o čemu je riječ...ali samo jedan od njih zna cijelu priču....btw škola ide fantastik.....samo kaj me jebe matiša i kemija....sve ostalo je jebada......već sam se dogovorio za instrukcije s jednom osobom.....ona meni kemiju ja njoj fiziku....možda poslije prakse nabacimo.......roflzubobeljnaughtysmijehthumbupsmokin.....zajebavam se naravno.....aj ljudi...pozzam vas sve.....peace out.....thumbup

- 15:17 - komentari [9] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj