Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

U ovom blogu moći ćete pročitati nekaj o meni,o rapu i poezju koju ja osobno pišem.....

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

jebeš linkove gledaj slike od frendova.....

shtef.....carčina.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nekaj o meni.......

uglavnom su sve pjesme ljubavne....logično......smijeh

svoje ti srcedajem,
koje ne pripada više meni,
koje voli samo tebe,
i na svjetlu i u sjeni,
dok se dižem na noge,
i dolazim do tebe,
netko drugi pobijedi,
i ostavi me ize sebe,
ne mogu to više trjeti,
stalno padam dolje,
možda da te prestaem voljeti,
bilo bi mi bolje...cerek

slomljeno ti srce dajem,
ali je za tebe,
voljelo je i voli,
i ne može bez tebe,
ima samo šavove,
i jedva se drži,
samo ljubav od tebe,
još jedino traži,
kada mu je daš,tada će se raspasti,
ti imaj jedan dio ja ću drugi,
i nikad nećemo se rastati...

to su neke pjesme od njih dosta....zuboneda mi se druge pisat.....neki drugi put....i želim prije vidjet hoće li vam se svidjet uopće......peace out...wavethumbup

<

03.11.2008., ponedjeljak

oioi

evo mene ljudi kao što sam i reko da ću napisat post nakon treningazubo....sve me jebeno libocry.....i opet me vrat počeo bolit.cry...idući trening opet neću sve radit....rofl....igrali smo rugby košarku s medicinkom....jebada...al brijem da sam pobro više udaraca nego u običnom uličnom fajtu....zuboubili me....al sam zabivo koševe....thumbupmamicu im...oni bi mene...vidit će oni svog boga...tam me tak tuć....eto im sad....sad su izgubili.....cccc,kakvo ponašanje....roflmalo sam se slikanja igro danas pa ću stavit da vidite...a posebno mjesto će dobit slika mene i moje cure....cerekHelena volim te najviše na svijetu.....cerekcerek..ljudi peace out....mahthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:44 - komentari [9] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj