Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

U ovom blogu moći ćete pročitati nekaj o meni,o rapu i poezju koju ja osobno pišem.....

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

jebeš linkove gledaj slike od frendova.....

shtef.....carčina.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nekaj o meni.......

uglavnom su sve pjesme ljubavne....logično......smijeh

svoje ti srcedajem,
koje ne pripada više meni,
koje voli samo tebe,
i na svjetlu i u sjeni,
dok se dižem na noge,
i dolazim do tebe,
netko drugi pobijedi,
i ostavi me ize sebe,
ne mogu to više trjeti,
stalno padam dolje,
možda da te prestaem voljeti,
bilo bi mi bolje...cerek

slomljeno ti srce dajem,
ali je za tebe,
voljelo je i voli,
i ne može bez tebe,
ima samo šavove,
i jedva se drži,
samo ljubav od tebe,
još jedino traži,
kada mu je daš,tada će se raspasti,
ti imaj jedan dio ja ću drugi,
i nikad nećemo se rastati...

to su neke pjesme od njih dosta....zuboneda mi se druge pisat.....neki drugi put....i želim prije vidjet hoće li vam se svidjet uopće......peace out...wavethumbup

<

01.11.2008., subota

evo da se predstavim na početku.......

Pa eto......Zovem se Daniel Deni Stošić a.k.a. Deny,pišem poeziju kao što ste mogli i vidjet ali pišem i rap pjesme i uskoro ću i snimat.....mladi MC...roflPjesme sam počeo pisat od kad sam upozno jednog rapera po imenu Oggi i on me uveo u to,a poeziju pišem od kad sam naučio pisat slova.....thumbupsmijehrofla to bi bilo to eto sad ću stavit neke slike od mene i frendova......peace out.....thumbup


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 13:31 - komentari [6] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj