C-Walk it's a Way of livin'

ah to azurno more....i foxxy ;)

evo bila ja juče na moru...bilo je predivno tak sam se iskupala...heh...onda sam bila u windowshoppingu...heh nažalost...i tako možda si ovaj tjedan dam napravit tatoo...na mjesec dana nažalost...nego uđem ja juče u jedan dućan kad ono ispred mene stoji reper...piercing u nosu,srebrna naušnica,kool kapa,srebrniiiiii reeemen,majica zakvačena za remen,bijele hi-tops-ice,visina taman kolko meni treba,mršav,lijepo lice,yumi...ma predivan...onda me je ''slijedio'' na jedan trenutak i ušao sa mnom u istu ulicu,al na kraju nista...shit..i tako na kraju sam išla na večeru i tam se neš desilo ;) al to sam zna moja foxxy i robi...pričala bi vam ja još al pričat ću kad opet odem na more pa se vratim,a sad da dam riječ mojoj foxxy


foxxy:yo brothers and sisters...aj pa da vam se predstavim...ma name is foxxy fox ;) lol....imam 15 and a half years....dolazim iz BRONX-a...još sam tu 1month...ma best bitch is misss rapix...lol....etc. drago mi je kaj sam ju upoznala,luda je za rap-om kolko i ja...jedva ju čekam upoznat sa svojim gangsterima u bronx-u....if u heard about will smith,x-zibit or snoop doggy dog i know them,i saw them...and i'w gott brojeve njihove...i tako eto next time pričat ćemo o nekim reperima a do tada se nadamo komentarima(puno njih)
i pozdravljamo vas....all of u...
kissss by foxxy fox & misss rapix
peace

30.07.2007. u 22:04 | 27 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SOMETHING

I nE oStAvLjAjTe Mi LaNcE sReĆe Ni TaKvA sRaNjA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogića koje ja chitam:

Suzi
Nic0
Tweety
Ryder
Vedran
Lestat's girl
Mc-TOXIC

Nešto o m€ni

Ime:Martina a.k.a. Monita
Prezime:Williams
datum rođenja:14.04.
slušam:rap & hip hop (4eva)

volim: Njega,horrore,komedije,
uglavnom filmove,svoje frend
ove,crnce,Wilmera,show Yo
Momma,crip walk,b-dance,
pjevanje,ma sve.....

ne volim:laži,sranja,glumatanje,
ma sve one loše osobine
i ne mogu se sjetit kaj još ne
volim


MMesmerizing
OOdd
NNoisy
IInnocent
TTender
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com