C-Walk it's a Way of livin'

ZAMALO MRTVA

To se desilo jučer...Bila sam sa frendicom u gradu...i onda je trebo doć moj tata po nas da nas prebaci doma...i bilo je malih problema,al evo dođe on napokon i počne srat...bla,bla,bla...nakon nekog vremena ja sam poludjela i shvatila da se meni to događa svaki dan pa je tako malo falilo da se nisam ubila...i kad je bio vrhunac da se ubijem,sjetila sam se svog mrtvog ''frenda'' šta je on stalno govorio...i zahvaljujući njemu ja sam sad na životu...
BTW:''Only God can judge me!'' a izgleda da sam ja osuđena na unhappy život...
nađem super dečka,ne želi bit sa mnom...i tak dalje...uopće niko nije dostojan tvojih suza,tolko se trudiš i voliš nekog,a na kraju njemu je to sam bilo neš kao GTA il bilo koja druga igra(ok ovo baš nije neka usporedba) al se nadam da će ljudi shvatit o čem pričam...ipak ti si se rodio,a kad se rodiš ne znaš šta te sve čeka u životu...ja pokušavam nać sreću al sam svaku minutu tužna,jedino kad se čujem sa NICO-M nabacim osmjeh ili kad sam s frendicama pa me one nasmijavaju...ima puno razloga da se ubijem,a malo da ostanem na životu...al ovi koji mi govore da ostanem na životu su jači...trenutno pokušavam bit sretna i to je li-la...evo sad će uskoro moj rođendan...da mi je znat kak će to proć...?!?!?!?!?!?!
pozzz svima (Nic0,Suzi,Jopi,Robi... i ostalima)
PLIZZ POMOGNITE DA MI U ŽIVOTU BUDE BOLJE I DA MI SE DESI NEKA SREĆA...IL BAR BUDITE UZ MENE!!!

31.03.2007. u 17:30 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SOMETHING

I nE oStAvLjAjTe Mi LaNcE sReĆe Ni TaKvA sRaNjA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogića koje ja chitam:

Suzi
Nic0
Tweety
Ryder
Vedran
Lestat's girl
Mc-TOXIC

Nešto o m€ni

Ime:Martina a.k.a. Monita
Prezime:Williams
datum rođenja:14.04.
slušam:rap & hip hop (4eva)

volim: Njega,horrore,komedije,
uglavnom filmove,svoje frend
ove,crnce,Wilmera,show Yo
Momma,crip walk,b-dance,
pjevanje,ma sve.....

ne volim:laži,sranja,glumatanje,
ma sve one loše osobine
i ne mogu se sjetit kaj još ne
volim


MMesmerizing
OOdd
NNoisy
IInnocent
TTender
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com